تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 296084

​دعوت آیت الله تسخیری از جهانیان برای اعتراض نسبت به ظلم آل خلیفه

تنا - اختصاصی
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: همه جهانیان باید اعتراض خود را نسبت به ظلم رژیم آل خلیفه علیه آیت الله عیسی قاسم اعلام کنند.
​دعوت آیت الله تسخیری از جهانیان برای اعتراض نسبت به ظلم آل خلیفه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله محمدعلی تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، در گفتگو با خبرنگار تقریب، در خصوص وضعیت وخیم جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین که بدست رژیم آل خلیفه در منزل خود زندانی شده است، اظهار داشت: شیخ عیسی قاسم یکی از شخصیت های بزرگ جهان اسلام است؛ ما افتخار هم‌درسی ایشان را نزد مرحوم آیت الله العظمی صدر داریم و همه می دانند که این شخصیت چقدر ارزنده است.
 
آیت الله تسخیری تأکید کرد: تمام جهانیان پایداری و مقاومت آیت الله عیسی قاسم را در قبال رژیم ظالم و مزدور آل خلیفه مشاهد کردند. لذا همه مردم جهان باید اعتراض خود را علیه این رژیم ظالم و پشتیبانان و حامیان این حکومت مستبد از جمله غرب، آمریکا و کشورهای مرتجع عرب که مورد سرزنش جهانیان هستند، اعلام کنند.
 
وی افزود: همه دلسوزانی که دلشان به حال بشریت می تپد، باید اعتراض خود را اعلام کنند تا رژیم آل خلیفه اجازه معالجه آیت الله عیسی قاسم را صادر کنند زیرا از دست رفتن این شخصیت والا، ضربه بزرگی به جهان اسلام وارد خواهد کرد.
 
آیت الله تسخیری در پایان ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال کمک کند تا شر این مستبدان ظالم از سر مسلمانان کم شود و همه مؤمنان با شفای این مرد مجاهد شادمان شوند.

انجام گفتگو و تنظیم: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdcg739xtak9yz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی