تاریخ انتشار۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 180965
آیت الله نوری همدانی ؛

تاکید بر معاشرت شیعیان واهل تسنن / باید فرزندانمان را برای مقابله با امریکا و صهیونیست تربیت کنیم

آیت‌الله نوری همدانی گفت: معاشرت شیعیان و اهل تسنن با یکدیگر برهم‌زننده نقشه دشمنان اسلام است .
تاکید بر معاشرت شیعیان واهل تسنن /  باید فرزندانمان را برای مقابله با امریکا و صهیونیست تربیت کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب حوزه سفیران بندرلنگه، با اشاره به نفر و هجرت از وطن اظهار داشت: در قرآن دو نفر و مهاجرت ذکرشده است و یکی از آن‌ها در مورد مجاهدان است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه دومین «نفر» برای کسانی ذکرشده است که برای شناخت دین گام برمی‌دارند، افزود: این آیات در قرآن نشان‌دهنده این است که این دو گروه در حفظ دین بسیار اهمیت دارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه پیامبر این دو دسته را تربیت کرده‌اند خاطرنشان کرد: علما و طلاب جز این دسته هستند و پیامبر اکرم (ص) فرمودند هرگاه خداوند بخواهد کسی را به خیروبرکت برساند به اون تفقه دین را عطا می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه باید خدا را برای اعطایان شغل شاکر باشید افزود: برای جنگ و رزم باید ابتدا آموزش دید و مهارت کسب کرد و این همان دوران طلبگی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه در طلبگی ابتدا باید آموزش کامل داشته باشیم، افزود: ابتدا باید اخلاص وجود داشته باشد تا به توفیق برسیم.

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت در طلبگی باید به‌سختی تلاش کرد، افزود: با همت بلند، اراده قاطع و زحمت بسیار می‌توان به مراتبی مانند علمای بزرگ رسید.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه انسان‌های سست و بی‌اراده نمی‌توانند در این مسیر حرکت کنند، افزود: در دوران جوانی باهمت بلند گام بردارید تا بتوانید به مدارج بالا برسید.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر اینکه دانستن دقیق ادبیات عربی از لازمه‌های پیشرفت در طلبی است، گفت: قلم وسیله‌ای برای پیشرفت شماست و بدون ادبیات عرب نمی‌توانید کار کلامی و نویسندگی مناسبی داشته باشید.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر معاشرت و وحدت شیعیان و اهل تسنن با یکدیگر گفت : معاشرت شیعیان و اهل تسنن با یکدیگر برهم‌زننده نقشه دشمنان اسلام است .

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امروز باید در برابر دشمنان اتحاد خود را حفظ کنیم افزود: باید فرزند زمان خود باشیم و در این زمان مخصوص استکبار محوشده و به واسطه انقلاب اسلامی یک نظام ولایی پایه‌گذاری شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید آثار و برکت انقلاب را بدانیم گفت: باید در مقابل استکبار امریکا و صهیونیست فرزندانی را تربیت کنیم که در مقابل آن‌ها بایستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است گفت: تقوا ما را به امام زمان (ع) نزدیک می‌کند و توصیه می‌کنم هرروز عملی را برای حضرت انجام دهید.
https://taghribnews.com/vdcg3z9qnak97y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی