تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 269769

هشدار انصار الله در مورد تفرقه‌‌افکنی رژیم صهیونیستی بین مسلمانان

دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره تفرقه‌‌افکنی رژیم صهیونیستی بین مسلمانان هشدار داد.
هشدار انصار الله در مورد تفرقه‌‌افکنی رژیم صهیونیستی بین مسلمانان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،" سید عبدالملک بدرالدین حوثی" دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنانی تأکید کرد که امت اسلامی گرفتار جریان نفاق شده است.

وی جلسه کابینه رژیم صهیونیستی، زیر دیوار البراق مسجد الاقصی را اقدامی تحریک‌آمیز در برابر مسلمانان دانست و تأکید کرد که اسرائیل برای این اهانت بزرگ به مسلمانان، از عملکرد جریان نفاق استفاده می‌کند که امت اسلامی را درگیر مشکلات زیاد و کشمکش‌های حاشیه‌ای کرده است به طوری که فرصت کافی برای اقدامی به منظور مقابله با خطر اسرائیل ندارند؛ این اقدام اهانت بزرگی به امت اسلامی است. 

دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود: ما با خطر آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم  و در مرحله حساسی قرار داریم که هر کسی باید به مسؤولیت‌هایش عمل کند.

عبدالملک بدرالدین حوثی خاطرنشان کرد: این اقدام نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها امروز هراسی از امت اسلامی ندارند و هیچ ارزشی برای امت اسلامی قائل نیستند.

وی در بخشی دیگر از اظهاراتش، خواستار تشکیل جلسه علما و شخصیت‌های این کشور در روز دهم ماه مبارک رمضان شد و گفت: باید از این فرصت برای مشارکت همه در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کرد تا عزت، کرامت و ثبات در کشور برقرار شود.
https://taghribnews.com/vdcg3y9xyak93u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی