>> حج عظمت و هیبت مسلمانان را به جهانیان نشان می‎دهد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 279263
​نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

حج عظمت و هیبت مسلمانان را به جهانیان نشان می‎دهد

نماینده آیت الله سیستانی در اروپا تصریح کرد: مسلمانان با حضور میلیونی در موسم حج عظمت و هیبت خود را به جهانیان نشان می‎دهند.
حج عظمت و هیبت مسلمانان را به جهانیان نشان می‎دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده آیت الله سیستانی در اروپا، طی سخنانی در مرکز اسلامی انگلیس گفت: حج از فرائض عبادی و سیاسی است که اگر مسلمانان ظرفیت‎های اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، عبادی و سیاسی آن را به خوبی می‎شناختند، می‎توانستند بر جهان برتری پیدا کنند.
 
نماینده  آیت الله سیستانی تصریح کرد: حج موجب از بین رفتن مرزها شده و مسلمانان را متحد می‎کند. مسلمانان در این ایام قلب‎شان را روانه حج و آن مکان مقدس کرد‎ه اند و این توجه موجب همبستگی بیشتر آنان می‎شود.
 
حجت الاسلام کشمیری با اشاره به وجهه سیاسی مراسم حج خاطرنشان کرد: حج عظمت و هیبت مسلمانان را به جهانیان نشان می‎دهد به طوری که چنین تصویر باشکوهی را در هیچ زمان و مکانی مشاهده نمی‎کنیم.
 
وی با بیان اینکه خداوند متعال انسان‎ها را از نزاع دور می‎دارد، بیان داشت: باوجود آنکه هر ساله میلیون‎ها مسلمان در حج تجمع می‎کنند اما متاسفانه به فکر حل مشکلات امت اسلامی نیستند.
 
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان با منابع مالی و ثروت‎های بسیاری در جهان زندگی می‎کنند اما متاسفانه با مشکلات و چالش‎های مختلف روبه رو هستند.
https://taghribnews.com/vdcg3y9xwak9ux4.rpra.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی