تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 199965
شیخ نعیم قاسم در مراسم اختتامیه اولین اجلاس عمومی اتحادیه علمای مقاومت در بیروت:

اولویت برای ما فلسطین است/هر کس در راه آزادی فلسطین جلوی ما بایستد با او می جنگیم

تنا-اختصاصی
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: اولویت برای ما فلسطین است و هر کس در راه آزادی فلسطین جلوی ما بایستد با او می جنگیم.
اولویت برای ما فلسطین است/هر کس در راه آزادی فلسطین جلوی ما بایستد با او می جنگیم
به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت، مراسم اختتامیه اولین اجلاس عمومی اتحادیه جهانی علمای مقاومت عصر چهارشنبه در بیروت برگزار شد در این مراسم ابتدا به صورت ویدئو کنفرانس با تعدادی از علمای فلسطین در غزه ارتباط برقرار شد و چند تن از علمای غزه به صورت مستقیم سخنرانی کردند.
 
در ادامه این مراسم، شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی با بیان اینکه فلسطین قبله اول مسلمین جهان است، اظهار داشت: هر جا که فلسطین باشد نمی توانیم موضع گیری غیر از فلسطین داشته باشیم.
 
وی با انتقاد از کسانی که فقط به حرف اکتفا می کنند اظهار داشت: کسانی هستند که فقط حرف می زنند و هیچ حمایتی از فلسطین نمی کنند اما در مقابل کسانی هستند که با خون خود از ملت فلسطین حمایت کردند.
 
معاون دبیر کل حزب الله اظهار داشت: ما نباید هیچ حقی برای اسرائیل قائل باشیم حتی به اندازه یک وجب از خاک فلسطین. و هدف مقاومت نیز آزاد سازی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر است.
 
وی افزود: کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران خیلی چیز ها به فلسطین تقدیم کرد و تنها به حرف یا بستن سفارت رژیم صهونیستی و راهپیمایی روز قدس اکتفا نکرد بلکه حمایت های مالی و فکری زیادی به ملت فلسطین کرد.
 
شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه حزب الله اسرائیل را شکست داد، افزود: اگر مقاومت نبود اسرائیل هیچ وقت شکست نمی خورد بنابر این مقاومت برای رویارویی با رژیم صهیونیستی بسیار مهم است .
 
وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت  مقابله با تروریست های تکفیری را نیز در اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار داشت: ما در گذشته چندان اهمیتی به تکفیری ها نمی دادیم و مقابله با آنها چندان برایمان مهم نبود اما زمانی که تکفیری ها با اسرائیل رابطه برقرار کردند و شروع به مقابله با مقاومت کردند لازم دیدیم که با آنها بجنگیم زیرا انها گروهی یاغی هستند که با اسرائیل ارتباط دارند.
 
معاون دبیر کل حزب الله تأکید کرد: اولویت برای ما فلسطین است و هر کس در راه آزادی فلسطین جلوی ما بایستد با او  می جنگیم.
 
وی افزود: مقاومت یک خواب و رویا نیست بلکه یک واقعه تأثیر گذار و پیروزمند است و دیدید که ما در فلسطین و لبنان از یأس فاصله گرفتیم و از شکست پیروزی ساختیم.
 
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: امروز حرکت مقاومت رو به جلو است و حرکت فتنه و انحراف به سمت عقب است
 
https://taghribnews.com/vdcg3y9qnak9yy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی