تاریخ انتشار۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۴
کد مطلب : 179165

بازی تبلیغاتی غرب برای وادارکردن مسلمانان به عذر خواهی

تنا-لندن
درپی حادثه تروريستي پاریس، رسانه ها و سیاستمداران افراطی غرب، خواستار عذرخواهي مسلمانان شده اند اما روزنامه ایندیپندنت نوشت با اینکه مسلمانان مسوول عملیات تروریستی نیستند، چرا هنوز از آنان خواسته می شود ، عذر بخواهند.
بازی تبلیغاتی غرب برای وادارکردن مسلمانان به عذر خواهی

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن، خانم عارفه اکبر درمقاله ای در روزنامه ایندیپندنت می نویسد بسیاری ازمسلمانان ورهبران جوامع اسلامی ازقبیل اقبال ساکرانی،از شورای مسلمانان انگليس  و پروفسور طارق رمضان ،استاددانشگاه آکسفورد ،شورای اسلامی فرانسه( (French Council of the Muslim Faith (CFCM)،بارونس وارسی،عضو پیشین حزب محافظه کارانگلیس وبسیاری ازامامان جماعت شهرهای مختلف از جمله لندن وپاریس،حمله به نشریه شارلی ابدو رامحکوم کردند اما رسانه ها و سیاستمداران راست درغرب،راضی نشده اند. 
به نوشته خانم اکبر،درحالیکه بسیاری ازامامان جمعه درمراسم نماز جمعه در سراسرجهان،سخنگویان مسلمانان باشرکت درمراسم یادبود قربانیان، با مصاحبه های رادیویی وتلویزیونی ونیزنوشتن مقاله درروزنامه هاوشبکه های اجتماعی،حملات تروریستی رامحکوم می کنند اماغرب تا یکایک مسلمانان را وادار به محکوم کردن اقدامات تروریستی نکند، دست بردار نيست و این ، اوج فریبکاری درغرب است . 
وی نوشت به عنوان یک مسلمان انگلیسی، از وی انتظار می رود بیش از این، بابت کشتار در پاریس، عذر بخواهد و خشم و دوری خود را از تروریسم ابراز کند. خانم اکبر می نویسد رابرت مورداک، غول رسانه ای در توئیتر نوشته ممکن است که بسیاری از مسلمانان، صلح جو باشند اما تا زمانی که مسلمانان سرطان رو به رشد جهادی را در میانشان شناسایی و نابود نکنند، باید مسوول تروریسم شناخته شوند. به نوشته عارفه اکبر، رابرت مورداک به لشکری از ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی، روزنامه ها و شبکه های اجتماعی پیوسته است تا به مسلمانان بگوید که باید بابت تروریسم، عذر بخواهند. این زن مسلمان می نویسد گویی تا زمانی که مسلمانان آشکارا از این قبیل اقدامات عذر نخواهند، مشکوکند. 

عارفه اکبر در ادامه مقاله اش می نویسد سایمون رودان بنزاکوئن (Simone RodanBenzaquen)، مدیر گروه یهودی "ای جی سی" پاریس (AJC Paris)، در یادداشتی نوشت با این که اغلب رهبران مسلمانان، حمله به فروشگاه یهودیان را محکوم کرده اند، نیاز است تا افراد مسلمان نیز این اقدام را محکوم کنند.
عارفه اکبر نوشت در فریبکاری غربی ها همین بس که در زمان بمب گذاری تیموتی مک وی (Timothy McVeigh) در اوکلاهما در آمریکا، کشتار نوجوانان و جوانان به دست آندراس برئیک (Anders Breivik) در نروژ یا بمب گذاری های ارتش جمهوری خواه ایرلند شمالی، از همه مسیحیان نخواستند که این اقدمات تروریستی را محکوم کنند اما اکنون یکصدا از همه مسلمانان می خواهند تا کشتار پاریس را محکوم کنند. 
به نوشته خانم عارفه اکبر، بسیاری از کارشناسان، از جمله ایان مک اوان (Ian McEwan)، گزارش کرده اند که برادران کواچی که در کشتار پاریس دست داشتند، روان پریش بودند و دین اسلام را نیز برای پوشش نیاتشان ربودند وبا اقداماتشان، اسلام را نیز بد معرفی کردند. 

مسلمانان نیز جملگی متفقند که روح اسلام با این اقدامات غیر عقلانی، مخالف است اما چه کسی باید بابت کشته شدن پلیس مسلمان، احمد مرابت (Ahmed Merabet) که به دست همین دو برادر کشته شدند، عذر بخواهد؟

به نوشته عارفه اکبر، فرانسه با این که بیش ترین شمار مسلمانان را در اروپا داراست، به زنان مسلمان اجازه نمی دهد تا از روبنده استفاده کنند و مراسم دینی شان را به جای آورند بنابراین، تصور غرب از این که همه مشکلات با عذرخواهی مسلمانان حل خواهد شد ، ساده لوحانه است . 
نویسنده ایندیپندنت ادامه می دهد من از این که 17 نفر به دست سه جوان، به نام دین من کشته شدند، عذر می خواهم. من عذر می خواهم که این چرخه، خشم و نفرت بیش تری را علیه اسلام و مسلمانان به وجود آورده که تاکنون چندین مسجد را سوزانده است و درآینده زنان مسلمان بیش تری، به علت پوشش اسلامی، مورد اهانت قرار خواهند گرفت و جان خواهند باخت. آیا غرب از این همه عذرخواهی راضی می شود؟ 
https://taghribnews.com/vdcg3y9qnak9uq4.rpra.html
مرجع : روزنامه ایندیپندنت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی