تاریخ انتشار۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 60786
نماينده ولي فقيه و استاندار سيستان و بلوچستان:

روز قدس نماد اتحاد مسلمانان در مقابل صهيونيسم است

تنا
نماينده ولي فقيه و استاندار سيستان و بلوچستان در بيانيه اي مشترك با دعوت از عموم مردم مسلمان شيعه و سني استان براي شركت در راهپيمايي روز قدس اعلام كردند: روز قدس نماد اتحاد و نمايش وحدت امت اسلامي در مقابل صهيونيسم است.
روز قدس نماد اتحاد مسلمانان در مقابل صهيونيسم است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) از سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آیت الله "عباسعلی سلیمانی" و "علی محمد آزاد" افزودند: روز جهانی قدس، حماسه ماندگار خمینی كبیر (ره) برای آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم است. 

این بیانیه می افزاید: روز قدس، روز جوشش و خروش یكپارچه و یكصدای جهان اسلام علیه اشغالگران و متجاوزان سفاك رژیم نامشروع و منحوس اسراییل و آمریكای جنایتكار و روز همدردی و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بویژه اطفال و كودكان بی دفاع و بی گناه است كه ظالمانه هدف گلوله ها و بمب افكن ها قرار می گیرند. 

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان تصریح كردند: اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره گیری از فیوضات لیالی مبارك قدر و تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در آستانه روز جهانی قدس از كلیه طبقات و اقشار امت مسلمان و ظلم ستیز سیستان و بلوچستان برای حضور حداكثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می كنیم. 

به گزارش تقریب، این بیانیه می افزاید: مردم استان هم آوا و همگام با دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، در روز جهانی قدس، بانگ برائت و خشم خود را از جنایات و قتل عام كودكان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و لبنان بر سر جنایتكاران سفاك صهیونیست و جرثومه فساد اسراییل و آمریكای جنایتكار و حامیان استكباریش فرود خواهند آورد.
https://taghribnews.com/vdcg3u93.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی