تاریخ انتشار۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 245765

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کارساز است

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و یاد خاطرات جنگ در جهت مبارزه با جنگ نرم دشمن بسیار با اهمیت است.
حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کارساز است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ملاقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اهل سنت در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه شیعه و سنی خونشان برای دفاع از اسلام در هم تنیده شده است، افزود: هفته مبارک دفاع مقدس یادآور حماسه ها و رشادت های ملت غیور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است.
بیضاوی با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای از ارزش‌ها است، ادامه داد: این ایام مبارک یادآور روزهای سخت ملت ایران است که با دستان خالی در برابر انواع سلاح و مهمات پیشرفته روز جهان دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و توانستند به یاری خداوند متعال و رهبری امام خمینی (ره) ابهت شرق و غرب را شکسته و انقلاب اسلامی را پیروز کنند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان امروز تبیین و ترویج شود.
وی خاطرنشان کرد: میدان جنگ هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود و این مهم یکی دیگر از دستاوردهای جنگ تحمیلی محسوب می‌شود.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه گفت: اقتدار ملی و امنیتی امروز کشور در سطح دنیا یکی دیگر از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.
https://taghribnews.com/vdcg3n9xnak9tu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی