تاریخ انتشار۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 195365
​امام جمعه موقت سنندج:

انسجام و همدلی مسلمانان در ماه رمضان زمینه‌ ساز رفع کاستی‌ هاست/شئون رمضان توسط اقشار مختلف مردم رعایت شود

امام جمعه موقت سنندج بر رعایت شئون ماه مبارک رمضان و توجه ویژه مسلمانان به یاری نیازمندان و حفظ انسجام و همدلی در جامعه تأکید کرد.
انسجام و همدلی مسلمانان در ماه رمضان زمینه‌ ساز رفع کاستی‌ هاست/شئون رمضان توسط اقشار مختلف مردم رعایت شود
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سیداحسن حسینی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: رمضان ماه بندگی، محبت، همدلی و انسجام مسلمانان است و باید احکام این ماه مبارک مورد توجه جدی باشد.

وی افزود: حفظ و رعایت شئون ماه مبارک رمضان توسط اقشار مختلف مردم امری واجب بوده و باید با تمام توان برای عمل به آموزه‌های الهی در این ماه مبارک همت گماریم.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید به این مهم توجه کنیم که انجام و همدلی مسلمانان در ماه مبارک رمضان زمینه ساز رفع بسیاری از کاستی ها در جامعه بوده و می توان با تکیه بر این آموزه های والا مسیر را برای کمک به نیازمندان، کاهش فقر و تهیدستی در جامعه اسلامی هموار کرد.

ماموستا حسینی افزود: روزه ماه مبارک رمضان هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ معنوی دارای بالاترین ارزش ها بوده و مسلمانان با عمل به این واجب دینی می توانند زمینه سعادت و تعالی خویش را فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز بر مشارکت همگانی در کمک به نیازمندان و فقرا، تقویت امور خیرخواهانه و خداپسندانه در جامعه تأکید کرد و از همه نمازگزاران خواست که در این راستا احساس مسئولیت نمایند.
 
https://taghribnews.com/vdcg3n9qnak9yw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی