تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 236062

اعتراف روزنامه صهیونیستی به همراهی ملت فلسطین با حزب الله

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» وابسته به نتانیاهو اعتراف کرد که ملت فلسطین در کنار حزب الله لبنان هستند و با آنها همراهی می کنند.
اعتراف روزنامه صهیونیستی به همراهی ملت فلسطین با حزب الله
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به همدلی و همراهی اکثریت فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی با حزب الله لبنان و تایید اهداف آن اعتراف کرد.
 
 این روزنامه صهیونیستی نوشت: با گذشت یک دهه از جنگ دوم علیه لبنان (جنگ تابستان 2006 معروف به جنگ 33 روزه) فلسطینی های مقیم سرزمینهای اشغالی نه تنها حاضر نیستند حزب الله را محکوم کنند بلکه با اهداف آن همراه هستند.
 
اسرائیل الیوم افزود: این حقیقتی است که بر اسرائیل پوشیده نیست و به همین دلیل تصمیم گیران در تل‌آویو بسیار نگران هستند.
 
براساس نتایج یک نظرسنجی که این روزنامه صهیونیستی منتشرکرده است، بیش از 65 درصد فلسطینی های ساکن شهرهای حیفا و الجلیل همچنان و به طور آشکار از حزب الله لبنان حمایت می کنند.
 
این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که ملت فلسطین ادعاهای اسرائیل برای شروع جنگ علیه لبنان را نمی پذیرند و این در حالی است که مصر، سعودی، اردن و برخی دیگر از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از اسرائیل حمایت و به شدت علیه حزب الله اقدام می کنند.
 
اسرائیل الیوم در پایان گزارش خود و براساس نتایج این نظرسنجی تاکیدکرد که فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی همچنان درکنار حزب الله لبنان قرار دارند.
https://taghribnews.com/vdcg339xxak9wz4.rpra.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی