تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۳
کد مطلب : 39636

پیام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تلویزیون سوریه قرائت شد

پیام سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تلویزیون رسمی سوریه توسط حجت الاسلام و المسلمین "سید احمد موسوی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه قرائت شد.
پیام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تلویزیون سوریه قرائت شد
خبرگزاری تقریب (تنا) – دمشق ۲۱/۱۱/۸۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب در سوریه، وی در این پیام گفت: تقویت مقاومت در منطقه و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بخشی مهم از سیاستهای کلی ایران و سوریه است.
موسوی افزود: غرب به ویژه آمریکا اشتباهات زیادی در نوع برخورد با ایران، سوریه و ملتهای منطقه مرتکب شد که ناشی از عدم شناختش نسبت به منطقه و ملتهای آن و اجرای سیاست یک بام و دو هوا است.
مشاور رییس جمهوری اسلامی ایران در امور فلسطین ادامه داد: ایران بر اسا ارزشهای دینی خود، کشتار و قتل را رد کرده و تاکید می نماید که سلاح هسته ای در برنامه ریزی دفاع و نظامی اش جایی ندارد.
به گفته موسوی، ایران همواره خواستار تخلیه منطقه و جهان از سلاح اتمی و کشتار جمعی است و فتوای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای درباره تحریم استفاده از اینگونه سلاح بهترین دلیل بر شیوه مسالمت جویانه ایران اسلامی است.
وی در ادامه با تشریح روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور ایران و سوریه گفت: حجم طرحهایی که از سوی شرکتهای ایرانی در سوریه در حال اجرا است، یک میلیارد و ششصد میلیون دلار است که از آن جمله می توان به نیروگاه برق "تشرین" و "جندر" اشاره نمود. 

https://taghribnews.com/vdcg339w.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی