تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 186761
نماینده لبنانی در گفتگو با تقریب:

جریانهای تكفیری تهدیدكننده كل جهان اسلام هستند/لزوم هماهنگی سوریه و لبنان برای مقابله با تكفیریها

تنا – بیروت
نماینده پارلمان لبنان تاكید كرد: خطر تكفیری تنها به عراق و سوریه و لبنان محدود نمی شود بلكه كل جهان اسلام را تهدید می كند.
جریانهای تكفیری تهدیدكننده كل جهان اسلام هستند/لزوم هماهنگی سوریه و لبنان برای مقابله با تكفیریها
"فادی الأعور"عضو فراكسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، پیرامون خطرات جریانهای تكفیری در منطقه و گسترش آن در اقصی نقاط جهان، گفت: اقدامات تروریستهای تكفیری را نه تنها در جهان عرب بلكه بر ضد همه جهان اسلام شاهدیم؛ و هیچ منطقه ای وجود ندارد كه از تهدیدات آن ایمن باشد همچنانكه اقدامات تكفیریها از تونس گرفته تا سوریه و لبنان جریان دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات تكفیریها در لبنان، اظهار داشت: در لبنان شاهد مقابله دائمی با گروههای تروریستی هستیم و هر روزه این رویارویی ها در منطقه عرسال وجود دارد و از سوی ديگر حملات ارتش بر ضد جریانهای تكفیری در مناطق مختلف لبنان ادامه دارد.
 
این نماینده لبنان افزود: باعث تاسف است كه جریانی سیاسی در لبنان به دامان عربستان و امریكا پناه برده و نقش ایران و كمكهای صادقانه این كشور برای تقویت ارتش و افزایش قدرت بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیست و تكفیریها را فراموش كرده است.وی در ادامه تاكید كرد: همه لبنانیها آمادگی دارند با تمام توان در برابر تكفیریها بایستند و توطئه های آنان را خنثی سازند.
 
وی افزود: آنچه لبنان را از گزند خطرات حفظ می كند ارتش نیرومند، همكاری مقاومت و حمایت ملت و پایبندی به این مثلث طلایی می باشد.
 
الاعور همچنین بر لزوم گسترش همكاری و هماهنگی های فی ما بین حكومتهای لبنان و سوریه برای از بین بردن تروریستهای تكفیری در مرزهای مشترك دو كشور و خصوصا مناطق القلمون و عرسال تاكید كرد.

 
https://taghribnews.com/vdcg339qqak97u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی