تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 221210

تهدید جبهه ملی فرانسه / داعش: حزب جبهه ملی فرانسه اولویت بعدی است

داعش اولین بار با انتشار بیانیه‌ای حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه و طرفدارانش را تهدید کرد.
تهدید جبهه ملی فرانسه / داعش: حزب جبهه ملی فرانسه اولویت بعدی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه خبری راشا تودی، داعش با انتشار تصویری از کمپین حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه در صفحه فرانسوی زبان سایت تبلیغاتی خود نوشت حزب جبهه ملی فرانسه در اولویت هدف‌هایش قرار دارد.
 
به نوشته روزنامه فیگارو، داعش اعلام کرده که اکنون سوال این نیست که آیا دوباره فرانسه مورد حملات تروریستی قرار می‌گیرد یا نه بلکه سوال اینجاست که هدف بعدی چیست و چه زمانی انجام می‌شود.
 
مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه در ماه دسامبر در گفت‌وگو با فرانس اینتر، حزب جبهه ملی این کشور را به عنوان یک حزب نژادپرست و ضد یهودی معرفی و اعلام کرده بود که اگر آنها در انتخابات محلی فرانسه به پیروزی برسند در این صورت یک جنگ داخلی در کشور اتفاق می‌افتد.
 
پس از انتشار بیانیه داعش مبنی بر تهدید جبهه ملی فرانسه، دبیرکل این حزب در پیامی در توئیتر با اشاره به اظهارات تند والس علیه این حزب نوشت که "آیا والس اکنون راضی شده است؟"
 
همچنین معاون حزب جبهه ملی در پیامی در توئیتر نوشت که هرگونه هدف قرارگرفتن این حزب، به معنای حمله به تمام کشور فرانسه است.
 
لوئی آلیو، از دیگر معاونان حزب جبهه ملی نیز در گفت‌وگو با رادیوی بین المللی فرانسه از وزیر کشور درخواست کرد که این تهدید داعش را به عنوان خطری جدی تلقی کند و هرکاری را برای جلوگیری از وقوع حمله‌ای انجام دهد.
 
https://taghribnews.com/vdcfyyd0xw6d00a.igiw.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی