تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۹
کد مطلب : 170316
شمخانی در دیدار با رهبران گروه های فلسطینی:

ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی

دبیرشورای عالی امنیت ملی، رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید جهان دانست و با تاکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این تهدید فزاینده ، گفت: این تهدید نباید تحت الشعاع موضوعات فرعی دیگر قرار گیرد.
ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " علی شمخانی" نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی که به سوریه سفر کرده است، عصر سه شنبه در جلسه مشترکی با رهبران گروه های فلسطینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را تکلیف دینی و انسانی خود می داند.

وی با اشاره به اقداماتی که از سوی برخی کشورها برای توسعه جریان شیعه هراسی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حالیکه بسیاری از کشورهای سنی مذهب سیاست سکوت در برابر جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته اند بیشترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی ایران شیعه به عمل آمده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: پرداخت هزینه سیاسی و امنیتی در قبال حمایت از مقاومت اسلامی را افتخار خود می دانیم و این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

در ادامه این جلسه رهبران گروه های فلسطینی حاضر، آخرین وضعیت جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی فلسطین را تشریح کردند.

شمخانی در جریان سفر به سوریه با "بشار اسد" رییس جمهوری ، "وائل الحلقی" نخست وزیر و "علی مملوک" دبیر شورای امنیت سوریه هم بطور جداگانه دیدار و گفت و گو و بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از ملت و دولت این کشور تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcfyxdyvw6dema.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی