تاریخ انتشار۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 280116

​ضرب و شتم شیخ رائد صلاح در زندان و تهدید به قتل او

"شیخ رائد صلاح" رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی که چند روز پیش به اسارت رژیم صهیونیستی درآمد، در زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تهدید به قتل شده است.
​ضرب و شتم شیخ رائد صلاح در زندان و تهدید به قتل او
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یکی از وکلای شیخ صلاح در این باره تاکید کرد که زندانیان یهودی شیخ صلاح را شکنجه و با الفاظی رکیک به او دشنام داده اند.
 
خالد زبارقه عنوان کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مدت بازداشت موقت شیخ رائد صلاح را تا روز دوشنبه آینده تمدید کرده است.
 
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه گذشته شیخ رائد صلاح را پس از حمله به منزلش در شهر ام الفحم در فلسطین اشغالی به اسارت گرفتند. وی هم اکنون در زندان ریمونیم تحت بازداشت است.
 
در همین راستا، سازمان حقوق بشر عربی در انگلیس تاکید کرد که بازداشت وحشیانه شیخ رائد صلاح و ضرب و شتم او در داخل زندان نشان می دهد که رژیم صهیونیستی از فعالیت های مسالمت آمیز و قانونی شیخ صلاح به ستوه آمده و در برابر او ناتوان است.
 
این سازمان در پیامی فوری به فرستاده های ویژه دبیرکل سازمان ملل در زمینه بازداشت های خودسرانه و شکنجه خواستار حمایت از شیخ صلاح شد و نسبت به طرح های شوم و برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی برای ترور و قتل او هشدار داد.
 
رژیم صهیونیستی شیخ رائد صلاح را به قرائت آیاتی از قرآن که به ادعای این رژیم موجب ترویج خشونت می شود و سخنرانی در مساجد متهم کرده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfyxd0vw6dcya.igiw.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی