تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۸:۱۰
کد مطلب : 82411
نماينده رهبری در سيستان و بلوچستان:

اتحاد امت اسلامی مایه وحشت استکبار است

نماینده رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد امت اسلامی که در قالب بیداری اسلامی و قیام ملت هاي مسلمان علیه حاکمان وابسته به غرب بروز کرده، استکبار جهانی و فرزند نامشروع آنان، رژیم صهیونیستی، را به شدت وحشت زده کرده است.
اتحاد امت اسلامی مایه وحشت استکبار است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) از سیستان و بلوچستان، آیت الله "عباسعلی سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: آنچه که غرب و در راس آن نظام سلطه صهیونیستی را به وحشت انداخته است ترس از این واقعیت است که مبادا انقلاب اسلامی ملت ایران در منطقه بار دیگر تکرار شود و نظامی ضد صهیونیستی علاوه بر ایران سرکار بیاید. 

وي افزود: خیزش ملل مسلمان علیه حکام جور در منطقه ناشی از وحدت نظر جریانهای اسلامی و آگاهی ملتها از جنایات روزافزون استکبارجهانی است. 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: البته ملتهای مسلمان منطقه بايد هوشيار باشند كه قيام آنان به انحراف كشيده نشود زيرا دشمنان اسلام بويژه استكبار جهانی و صهيونيستها در تلاش براي تغيير و به انحراف کشاندن مسير اين خيزش ها و حركتها هستند. 

نماینده رهبری در امور اهل سنت جنوب شرق کشور با استناد به فرمايشات امام راحل انقلاب اسلامي افزود: انقلاب اسلامي سرمايه خاص و انحصاری يك گروه، يك كشور و یا مذهب خاص نيست بلكه به تعبير امام امت سرمايه عظيم اسلامي و متعلق به همه مسلمانان و مستضعفان جهان است. 

نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري با تبريك فرارسيدن دهه فجر افزود: مساله كارآمدي انقلاب اسلامي، بركات و فرآيند نظام الهي و برون داد حكومت ديني بايد بنحو شايسته اي در دهه فجر بازگو شود. 

وي ادامه داد: 'امروز دنيا دچار فقر الگو است' و در چنین دوره اي كه كشورهاي دنيا بويژه ملت هاي مسلمان نياز به الگو دارند اگر انقلاب اسلامي به درستي و شايستگي به عنوان الگو در جهان معرفي شود خدمت بزرگي به دين مبين اسلام شده است. 

سلیمانی افزود: تنها در اين صورت است كه ملت هاي انقلابی همچون ملت مصر نه تنها تحت سلطه و تاثير دسيسه هاي آمريكا و اسراييل نمي روند بلكه مسير سعادت و تکامل رو به رشد اسلامي را طي خواهند كرد. 

نماينده ولي فقيه در استان تاکید کرد: دشمنان اسلام در تلاش براي نا كارآمد جلوه دادن حكومت ديني هستند اما نظام جمهوري اسلامي ايران با وحدت، اقتدار علمي، اقتصادي، سياسي، نظامي ثابت كرد كه حكومت ديني توانايي زيادي براي اداره حكومت دارد. 

آيت الله سليماني با اشاره به لزوم بهره گیری مناسب از دهه فجراظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت بسيار مناسبي براي بيان وضعيت گذشته و حال كشور است. 

وي افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي طرحهاي مختلف و مهم زير بنايي مانند راه آهن، انتقال گاز، آبرساني، برق رساني، راهسازي، ارتقاي امنيت، سد سازي و هزاران طرح و پروژه مهم ديگر در سيستان و بلوچستان به اجرا در آمده و اين استان را از محروميت بجاي مانده از رژيم ستم شاهي خارج و در مسير رشد و توسعه قرار داده است. 

وی تاکید کرد: بدون تردید بیان دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در اثبات توانمندی حکومت دینی در جهان امروز تاثیرگذار خواهد بود.
https://taghribnews.com/vdcfyjdc.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی