تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 297316
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

هفته وحدت فرصتی برای بازنگری ظرفیت های تقویت کننده وحدت است

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای بازنگری ظرفیت های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان است.
هفته وحدت فرصتی برای بازنگری ظرفیت های تقویت کننده وحدت است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، جهانبخش محبی نیا امروز در مراسم کلنگ زنی یک مدرسه شش کلاسه در روستای قبان کندی میاندوآب به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی مناسب برای نمایش وحدت بیش ازپیش مسلمانان، برافراشتن پرچم اسلام در جهان است و اینکه مسلمانان به آینده بیندیشند و از گذشته عبرت بگیرند.

وی ضرورت بازنگری در آسیب های موجود در جهان اسلام را تشریح کرد و افزود: علمای شیعه و سنی باید آسیب های موجود را بررسی و با تکیه بر مشترکات نسبت به حل آنها اقدام کنند.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه دشمن از اختلاف سود می برد، اضافه کرد: نتیجه اختلافات در جهان اسلام تشکیل گروه های تکفیری چون داعش، بهائیت و وهابیت است که با اتحاد و وحدت این مشکلات از بین می رود.

محبی نیا با تاکید به اینکه باید وحدت را تقویت کنیم و در این راستا گام برداریم، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در طول عمر با برکت اش و مقام معظم رهبری همواره بر وحدت مسلمانان جهان تاکید کرده اند و امروز ایشان محور وحدت امت اسلام هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وحدت بین مردم و مسوولان در این منطقه مثال زدنی است و از مسئولان می خواهم تا در خدمت به این مناطق کم نگذارند.

محبی نیا همچنین در جمع مردم روستای ابراهیم آباد با تاکید بر وحدت و همدلی، اظهار کرد: باید قدر وحدت و این انقلاب و کشور را بدانیم و در راستای تقویت وحدت حرکت کنیم.
https://taghribnews.com/vdcfyed0vw6d1ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی