تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 230102

امضای تفاهم‌نامه‌های اقتصادی بین لین شیای چین و قم

در پایان سفر دو روزه هیأت تجاری شهر "لین شیای" چین به قم، برای گسترش روابط تجاری، سرمایه گذاری مشترک، گردشگری و ایجاد کرسی آموزش زبان فارسی و چینی توافق و دو تفاهم نامه اقتصادی بین بخش خصوصی قم و شهر لین شیا امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه‌های اقتصادی بین لین شیای چین و قم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، براساس این توافق نامه که فرماندار قم و فرماندار لین شیای چین امضا کردند مقرر شد؛ نمایشگاه غذاهای حلال امسال و سال آینده در دو شهر برپا، کرسی آموزش زبان فارس و چینی در دانشگاه های لین شیا و جامعه المصطفی العالمیه ایجاد و بین دو شهر مبادله گردشگر انجام شود.

سفر سرمایه گذاران بخش گردشگری و مدیریت شهری چینی به قم برای بررسی فرصتهای سرمایه گذاری و تأسیس رستوران های زنجیره ای غذای حلال ایرانی در لین شیا و تشکیل کمیته دائم پیگیری توافقات در هر دو شهر انجام شد.

استاندار قم در دیدار هیأت تجاری چین، با اشاره به روابط دیرینه فرهنگی و اقتصادی دو کشور، ابراز امیدواری کرد که توافق انجام شده، باب جدیدی در توسعه روابط دو طرف باشد؛ آقای صادقی بر حمایت و کمک به اجرایی شدن این توافق در جهت منافع مشترک تأکید کرد.

آقای "یون یوانگ یونگ" فرماندار شهر لین شیا و رئیس هیأت تجاری چین هم بر گسترش روابط تجاری فرهنگی و گردشگری بین دو طرف تأکید و دعوت رسمی استاندار گانسوی چین از استاندار قم را برای سفر به این استان به آقای صادقی استاندار قم ابلاغ کرد.
https://taghribnews.com/vdcfxxd00w6dmya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی