تاریخ انتشار۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 294201

سقوط نظامی داعش در البوکمال/شهادت چهار نفر در حمله خمپاره‌ای افراد مسلح در دویلعه

با قطع شدن ارتباط گروههای تروریستی در البوکمال، با مرزهای عراق و سوریه این گروه تروریستی در البوکمال عملا از نظر نظامی سقوط کرده است.
سقوط نظامی داعش در البوکمال/شهادت چهار نفر در حمله خمپاره‌ای افراد مسلح در دویلعه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یک منبع نظامی گفت: ارتش سوریه و هم پیمانانش توانسته‌اند، ارتباط گروه وهابی صهیونیستی داعش را در شهر البوکمال با مرزهای عراق و سوریه قطع کنند و داعش از نظر نظامی در این شهر سقوط کرده است.

این منبع در ادامه افزود: داعشی ها هم اکنون در گروههای کوچکی در البوکمال به محاصره در آمده و از نظر نظامی سقوط کرده اند.

این در حالی است که نیروی هوایی سوریه حملاتش را به مکانهای تجمع و خطوط تدارکاتی گروه وهابی داعش در اطراف البوکمال تشدید کرده است که شماری از تروریستها کشته شدند،ارتش سوریه و هم پیمانانش جاده بین شهر المیادین و البوکمال را قطع کرده اند؛ هم اکنون تمرکز بر محله های شهر البوکمال است.

وزارت دفاع روسیه نیز تأکید کرد: همه مواضع داعش که در اطراف البوکمال هدف حملات بمب افکنهای راهبردی روسیه قرار گرفت، منهدم شده است.

همچنین از سوریه خبر می رسد که چهار نفر از جمله یک کودک در اقدام گروههای مسلح به نقض توافق بر سر منطقه کاهش تنش در غوطه شرقی در ریف دمشق و شلیک خمپاره به محله دویلعه شهید شدند.

ارتش سوریه در پاسخ به این حملات به استحکامات نظامی و مقرهای افراد مسلح در غوطه یورش برد و با کاتیوشا و توپخانه این استحکامات را هدف قرار داد که بر اثر آن تعدادی از مراکز و نقاط تدارکات و تونلهای افراد مسلح منهدم و به آنان خسارات جانی و تجهیزاتی وارد شد.
 
https://taghribnews.com/vdcfxjd0yw6d10a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی