تاریخ انتشار۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 258706
//دو خبر از بحرین//

ادامه تظاهرات کفن پوشان بحرینی/ جلوگیری از انتقال مواد غذایی به منطقه الدراز

مردم کفن‌پوشیده بحرین با ادامه برگزاری تظاهرات گسترده در خیابان‌ها و اعلام آمادگی برای فدا شدن در راه مذهب و حمایت از رهبر معنوی خود، حماسه‌ دیگری در تاریخ مبارزات بحرین رقم زدند.
ادامه تظاهرات کفن پوشان بحرینی/ جلوگیری از انتقال مواد غذایی به منطقه الدراز
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، زمان زیادی به ششمین سالروز انقلاب بحرین باقی نمانده است اما ملت این کشور برای حماسه‌آفرینی منتظر این روز نمانده و دیشب با برپایی تظاهراتی در نقاط مختلف کشور، وحدت و پشتیبانی خود از شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب را به نمایش گذاشتند.
 
این تظاهرات بنا به دعوت علمای بحرین برای دفاع از مذهب و مخالفت با هر گونه تعرض به شیخ عیسی قاسم و در 48 نقطه کشور برگزار شد و حامل پیام‌هایی برای آل خلیفه بود و نشان داد که ملت همچنان برای دستیابی به آزادی و زندگی با کرامت اصرار دارند و هرگز دست از حمایت رهبر معنوی خود دست برنمی‌دارند.
 
هزاران نفر اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ کفن‌پوشیده به خیابان‌ها آمدند و از ته دل فریاد آزادی‌خواهی و آمادگی برای شهادت در دفاع از مذهب و شیخ عیسی قاسم سر دادند تا صدایشان به گوش حاکمان کشور برسد و بدانند که مردم از اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه، گلوله و شکنجه آنها ترسی ندارند.
 
گروه‌های مختلف و معارض بحرین به دولت این کشور درباره هر گونه تعرض به شیخ عیسی قاسم، بازداشت و یا تبعید وی هشدار دادند و به دنبال این اعتراضات مردمی و تظاهرات گسترده دادگاه بحرین از ترس خروش مردمی مجبور شد محاکمه شیخ عیسی قاسم را به تعویق انداخته و ابتدا آن را به روز 12 فوریه (24 بهمن) موکول کرد و پس از آن در تصمیمی جدید این تاریخ را به روز 27 فوریه (9 اسفند) تغییر داد.
 
جلوگیری از انتقال مواد غذایی به منطقه الدراز بحرین
 

عوامل نظام حاکم بحرین از 225 روز پیش تاکنون همچنان منطقه الدراز را محاصره کرده اند. سایت اینترنتی شبکه تلویزیونی الؤلؤه گزارش داد؛ عوامل نظام حاکم آل خلیفه بحرین خودروهای شرکت های محصولات غذایی را از ورود به منطقه الدراز برای توزیع محصولات خود میان مغازه ها و تأمین نیازهای غذایی مردم این منطقه منع می کنند.
 
شبکه الؤلؤه تصاویر جدیدی منتشر کرده است که نشان می دهد مغازه داران و شرکت های مواد غذایی در پیاده روی خیابان " البدیع " نزدیک ورودی اصلی منطقۀ الدراز مواد غذایی را خرید و فروش می کنند سپس مغازه داران مواد غذایی خریداری شده را با دستان خود برمی دارند و پس از گذشتن از ایست بازرسیِ نزدیکِ ورودیِ اصلی وارد این منطقه می کنند.
 
منع شرکت های مواد غذایی از وارد کردن خودروهای خود به داخل منطقه الدراز یکی از تدابیر نظام حاکم برای زیر فشار گذاشتن مردم این منطقه است تدابیری که از نظر مراکز حقوقی "ظالمانه و انتقام جویانه" است.
 
نظام حاکم با زیر فشار گذاشتن مردم منطقه الدراز درپی به زانو درآوردن آنها و متفرق کردن تحصن کنندگان از مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfxcd0vw6dtea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی