تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 199801

اجلاس پزشکان مسلمان جهان در ایران برگزار می شود

اجلاس پزشکان مسلمان سراسرجهان پنجشنبه این هفته در مشهد برگزار خواهد شد.
اجلاس پزشکان مسلمان جهان در ایران برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری تقريب (تنا) علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد: اجلاس پزشکان مسلمان جهان با حضور بیش از 400 نفر از پزشکان مسلمان جهان پنجشنبه 8 مرداد در مشهد مقدس گشایش می یابد.
 
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: این اجلاس باحضور شخصیت‌های مختلف داخلی و بین‌المللی به میزبانی موسسه تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، مجمع جهانی بیداری اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود : این اجلاس در مشهد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ، در تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد و در زمینه های علمی و تخصصی نیز مباحث مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
 
وی درباره مباحث مطرح در این اجلاس هم گفت: علاوه بر بررسی مباحث مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در کنار موضوعات علمی و تخصصی، در ارتباط با نامه بسیار مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان اروپا و امریکای شمالی و نقش موثر ان در حوزه بین الملل بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfx1dyyw6d1ca.igiw.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی