تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 235468
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

وحدت شیعه و سنی در عراق رمز موفقیت در برابر داعش/ امروز اهل سنت بیش از تشیع به باطل بودن تکفیریها پی برده اند

تنا – اختصاصی
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی وحدت شیعه و سنی در عراق را رمز موفقیتها و دستاوردهای ارتش و نیروهای مردمی عراق در برابر تکفیریها دانست و بر لزوم گسترش وحدت و یکپارچگی برای مقابله با داعش تاکید کرد.
وحدت شیعه و سنی در عراق رمز موفقیت در برابر داعش/ امروز اهل سنت بیش از تشیع به باطل بودن تکفیریها پی برده اند
"فرهاد تجری" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اسلامی با اشاره به تحولات عراق تاکید کرد:امروز اهل سنت بیش از تشیع به باطل بودن افکار و اعتقادات داعش و خونریز بودن این جریان تروریستی پی برده اند.
 
وی افزود:در حال حاضر اهل سنت در کنار شیعیان یک جنگ فکری و اعتقادی با گروه تروریستی – تکفیری داعش دارند که امیدواریم با اتحاد خود بتوانند در این نبرد پیروز و سربلند خارج شوند.
 
این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: هر چه زمان می گذرد ماهیت ضد دینی و ضد بشری داعش و حامیان آن هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی بیش از پیش نمایان می شود خصوصا در عراق که مردم آن با این تهدید دست به گریبان هستند.
 
وی با اشاره به حمایتهای های همه جانبه کشورمان از عراق در نبرد با داعش، اظهار داشت:حضور جمهوری اسلامی ایران در این میدان و ضرورت همکاری، مستشاری و کارشناسی که در حوزه های دفاعی برای عراق، بسیار مهم است، ضرورتی است که دولتمردان عراق نیز به آن رسیده اند و جمهوری اسلامی ایران نیز بی دریغ و با صرف هزینه های هنگفت این کمکها را ارائه داده است.
 
وی افزود: حاصل این همفکری و تعامل اطلاعاتی و مستشاری بین ایران و عراق و از سوی دیگر پای کار بودن ملت، ارتش و بسیج مردمی عراق امروز منتهی به فضایی شده که عرصه را بر تکفیریها و جریان داعش تنگ تر می کند.
 
تجری در ادامه تصریح کرد: هر روز شاهد پیشروی نیروهای عراقی و آزادی بخش های مختلفی از عراق هستیم که امری است مبارک و امیدواریم همه کشور عراق از لوث منحوس این اشغالگران خارج شود.
 
گفتگو و تنظیم:
امین تهرانی

 
https://taghribnews.com/vdcfvtd0cw6dmja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی