تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 277066
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی همبستگی و وحدت در جهان اسلام/ باید رفت و آمدها و معاملات میان کشورهای مسلمان و اسرائیل تحریم شود

تنا – مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چه نسبت به غده سرطانی اسرائیل در منطقه بی تفاوت شویم جنایات آنها علیه مسلمانان فلسطین افزایش خوهد یافت.
تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی همبستگی و وحدت در جهان اسلام/ باید رفت و آمدها و معاملات میان کشورهای مسلمان و اسرائیل تحریم شود
مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب ، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در قدس گفت: این رفتارها، رفتارهای تازه ای از رژیم صهیونیستی نیست آنها ماهیتا با اساس اسلام و مقدسات اسلام در تقابل هستند و هر زمان موقعیتی برای ابراز وجود در جهان اسلام می بینند در راستای تعرض به مسلمانان اقدام می کنند.
 
نماینده مردم قم در مجلس افزایش ارتباطات جده و تلاویو را عامل افزایش جنایت رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین خواند و گفت: وقتی پرواز از جده به تلاویو برقرار می شود در واقع به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه رسمیت داده می شود و آنها برای افزایش جنایات خود علیه مسلمانان جری تر می شوند.
 
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس افزایش وابستگی کشورهای مسلمان به اسرائیل و آمریکا را عامل افزایش تقابل رژیم صهیونیستی با مسلمان فلسطین خواند و گفت: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی همبستگی و وحدت در جهان اسلام و تقابل صریح با رژیم صهیونیستی است.
 
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی تصریح کرد: باید رفت و آمدها و معاملات میان کشورهای مسلمان و اسرائیل تحریم شود.
 
وی ادامه داد: برخی کشورهای منطقه حیاط خلوت اسرائیل هستند و وابستگی آنها به رژیم صهیونیستی موجب می شود این رژیم هراسی از جنایت علیه مسلمانان نداشته باشد.
 
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی با اشاره به رواج اسلام آمریکایی در میان کشورهای مسلمان منطقه گفت: وابستگی کشورهای مسلمان منطقه به اسرائیل و آمریکا نتیجه گرایش این کشورها به اسلام آمریکایی است.
 
وی تاکید کرد: هر چه نسبت به غده سرطانی اسرائیل در منطقه بی تفاوت شویم جنایات آنها علیه مسلمانان فلسطین افزایش خوهد یافت.
 
وی تصریح کرد: باید جهان اسلام در برابر اسرائیل یکصدا و یکپارچه شود.

 
https://taghribnews.com/vdcfved0vw6dexa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی