تاریخ انتشار۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 279965
در نشست هماهنگی با مدیران حج سال 96؛

سلامت حجاج، اولویت اصلی ایران

رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر امنیت و سلامت حجاج گفت: بخشنامه جدول دقیق زمانی حرکت حجاج از منا به سمت جمرات، به صورت کتبی و الزامی به مدیران کاروانها ابلاغ می شود تا با رعایت نظم و زمان بندی از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.
سلامت حجاج، اولویت اصلی ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حفظ سلامت حجاج ایرانی، اولویت اصلی در روزهای برگزاری اعمال حج تمتع در منا و رمی جمرات است.
 
حمید محمدی در نشست هماهنگی با مدیران و دست اندرکاران حج سال 96 افزود: در حج امسال زائران ایرانی مجاز نیستند به هیچ وجه زودتر از موعد تعیین شده از منا به جمرات حرکت کنند.
 
وی گفت: طبق جدول زمانی که با توافق با سعودی ها مصوب شده است، کاروان های ایرانی نباید زودتر از ساعت ده و سی دقیقه روز دهم ذیحجه از چادرهای خود خارج و برای رمی جمرات بروند؛ در صورت مشاهده چنین اقدامی مدیران متخلف بلافاصله عزل خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر امنیت و سلامت حجاج گفت: بخشنامه جدول دقیق زمانی حرکت حجاج از منا به سمت جمرات، به صورت کتبی و الزامی به مدیران مجموعه ها و کاروانها ابلاغ می شود تا با رعایت نظم و زمان بندی از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود. سعی خواهد شد زوار ایرانی تا ساعت چهار عصر رمی جمرات را انجام دهند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfv1d0tw6de1a.igiw.html
مرجع : صدا و سیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی