تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 172062

پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی به خاک سپرده شد

پیکر عالم ربانی و یار دیرین امام راحل و رهبری مرحوم آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.
پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی به خاک سپرده شد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، پیکر آیت الله مهدوی کنی روز پنجشنبه تشییع و در میان حزن و اندوه مردم ولایی و انقلابی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.

بنابر وصیت مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، پیکر وی در صحن امامزاده حمزه(ع) در جوار قبر آخوند ملاعلی کنی دفن شد.

در مراسم خاکسپاری مرحوم آیت الله مهدوی کنی در کنار قشرهای مختلف مردم، شماری از علما، مسئولان بلندپایه نظام و مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.

شرکت کنندگان با سر دادن ندای "یا حسین" و "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب زمان، صاحب عزاست امروز" در فقدان این عالم مجاهد بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز پنج شنبه با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر آیت الله محمدرضا مهدوی کنی نماز میت را اقامه کردند.

مرحوم آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان از روز چهاردهم خرداد و پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شد. آن مرحوم ساعت ۹ صبح روز ۲۹ مهر در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
https://taghribnews.com/vdcfv0dy0w6dexa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی