تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 180856
امام جمعه موقت سنندج:

ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود/انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب دینی و اعتقادی در جهان است

امام جمعه موقت سنندج خواستار نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان جامعه شد.
ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود/انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب دینی و اعتقادی در جهان است
به گزارش خبرنگار تقریب ازسنندج، "ماموستا سیداحسن حسینی" سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب دنیا و ریشه در باورهای دینی مردم مسلمان ایران دارد.

وی افزود: زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین امور بوده و باید متولیان امر زمینه را برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان جامعه با این ارزش ها فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین وقایع قرن بیستم بود و مردم ایران با تکیه بر باورهای اعتقادی خویش انقلابی اسلامی را به پیروزی رساندند که تمام توطئه‌های استکبار در منطقه را خنثی کرد.

وی افزود: روحیه خودوباوری و عزت مردم ایران و بسیج مردمی در پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی جزو ارزش‌های والای انقلاب به شمار می‌آید و باید این آرمان‌ ها و ارزش‌ ها به نسل جوان و آینده ساز جامعه نیز منتقل شود.

ماموستا حسینی ابراز امیدواری کرد که همچون سنوات گذشته شاهد برپایی هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های ایام دهه فجر و جشن های انقلاب در استان کردستان باشیم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌ های نماز جمعه این هفته به رعایت حقوق بانوان و پرهیز از هرگونه خشونت علیه زنان در جامعه تأکید کرد و گفت: در سایه تعامل و هم ‌فکری و فضای آرامش در خانواده‌ ها می ‌توانیم به سلامت جامعه امیدوار باشیم لذا باید همه ما به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

ماموستا حسینی افزود: رعایت حقوق زوجین نسبت به همدیگر از جمله ضروری‌ ترین امور بوده و در آموزه ‌های اسلامی نیز بر این مهم تأکید شده است. وی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز از افراد متمول جامعه خواست تا به کمک خانواده های نیازمند رفته و زمینه را برای اشتغال و ازدواج جوانان بی بضاعت فراهم کنند.
https://taghribnews.com/vdcftxdyvw6dcca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی