تاریخ انتشار۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 207450
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله:

همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تحولات اخیر در سوریه، تاکید کرد: همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است.
همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "نبیل قاووق" یکنشبه درسخنانی، اظهارداشت: عملیات روسیه علیه تروریست های تکفیری در سوریه به تقویت قدرت محور مقاومت در رویارویی با طرح تکفیری منجر شده است.
 
وی افزود: کشورهای حامی تروریست و دشمن محور مقاومت در محاسبات خود دچار اشتباه های بزرگی شدند زیرا گمان می کردند که معادله ها در سوریه به نفع آنها تغییر می کند اما امروز شوکه و حیرت زده شده اند زیرا همه معادله ها در سوریه به نفع محور مقاومت رقم خورده است.
 
معاون رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: حمله های روسیه در سوریه ساختگی بودن حمله های آمریکا علیه تروریسم تکفیری را رسوا و نیت آمریکا و ابزارهای منطقه ای آن را در قبال باندهای تکفیری فاش کرده است.
 
شیخ نبیل قاووق گفت: هدف آمریکا نابودی داعش نیست و حتی نمی خواهد که جنگ در سوریه پایان یابد، بلکه آمریکا خواستار طولانی شدن عمر بحران درسوریه و عمر تروریستهای تکفیری مانند داعش است زیرا سوریه ، عراق و مقاومت را به فرسایش می کشاند.
 
وی با بیان اینکه « آنها باثبات قدم ارتش سوریه و ثبات در مواضع حزب الله و روسیه دچار شوکی بزرگ شده اند»، افزود: حملات روسیه به تروریستهای تکفیری، آمریکا ، ترکیه و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را با یک تنگنای واقعی مواجه کرده و آنها را که باندهای تکفیری را در سوریه ایجاد کرده اند درمقابل یک حقیقت قرار داده است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcfted0xw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی