تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۴
کد مطلب : 238852

تظاهرات کفن‌پوشان بحرین علیه آل‌خلیفه

جوانان و روحانیون کفن‌پوش بحرین در تظاهراتی در منطقه الدراز در شمال این کشور، اقدامات سرکوب گرایانه رژیم آل‌خلیفه علیه شیعیان را محکوم کردند.
تظاهرات کفن‌پوشان بحرین علیه آل‌خلیفه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تظاهرکنندگان که در میدان الفداء تجمع کرده بودند، تصاویری از "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین و همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها " لبیک یا فقیه "نوشته شده بود.

نیروهای امنیتی بحرین، با خودروهای زرهی و نفربرها به محل تجمع حمله کردند و قصد بازداشت دو نفر از جوانان را داشتند، اما در پی مقاومت معترضان نتوانستند این تصمیم را عملی کنند.

علمای منطقه الدراز که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، نیز خواستار ادامه اعتراضات با حضور ساکنان منطقه در منزل شیخ عیسی قاسم شدند.

آل خلیفه چندی پیش تابعیت شیخ عیسی قاسم را سلب کرد؛وزارت کشور بحرین مدعی است شیخ عیسی قاسم از جایگاه خود برای خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت و اختلافات فرقه‌ایاستفاده کرده است؛ ادعایی که از سوی این روحانی بحرینی بی‌اساس خوانده شده است.

خبرها از غرب منامه، پایتخت بحرین نیز حاکی است،مردم در اعتراض به بازداشت علامه صنقور، امام جمعه تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcftcd00w6dmca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی