تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 289450
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

مهم ترین امر برای شیعه و سنی تشکیل امت واحده اسلامی است/ انقلاب اسلامی را به جهان صادر می کنیم

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: انقلاب اسلامی را به جهان صادر می کنیم و دشمنان انقلاب اسلامی، پیام انقلاب را درک کرده اند.
مهم ترین امر برای شیعه و سنی  تشکیل امت واحده اسلامی است/ انقلاب اسلامی را به جهان صادر می کنیم
ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب با تمام وجود پیام انقلاب را درک کرده اند و فهمیده اند که انقلاب اسلامی در مسیر جهانی شدن خود گام برمی دارد و سخنان رئیس جمهور آمریکا ناشی از درماندگی است .

وی انقلاب اسلامی را دژی مستحکم در برابر توطئه های استکبار جهانی دانست و افزود: در طول انقلاب با دشمنانی در داخل و خارج کشور مواجه بودیم و با درایت امام راحل و امام خامنه ای از این بحران ها و دشمنان ضد انقلاب عبور کردیم.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اینکه مردم ایران با کسی دشمنی ندارد و هیچ موقع به کشوری تجاوز نخواهند کرد، متذکر شد: این کشور آمریکا است که همواره متجاوز و عامل ناامنی در جهان هست.

بیضاوی با بیان اینکه ترامپ با سخنان ناسنجیده خود نشان داد که در حد یک سیاستمدار نیست و باعث اعتراض جهانیان و تمسخر مردم آمریکا شد، ادامه داد: تحریم ها و صحبت ها هیچ خللی در اراده ما و پاسداران ما و مردم ما ندارد بلکه ما را  در دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب منسجم تر می کند.

وی تاکید کرد: مردم ایران همیشه آثار و برکات انقلاب اسلامی را قدردان خواهند بود و با بصیرت خود همواره در برابر کشورهای مستکبر و آمریکای متجاوز خواهند ایستاد و وحدت و همدلی را به جهانیان بار دیگر نشان خواهند داد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ما مسلمانان باید به فکر ایجاد امت واحده باشیم و مسائلی که فاصله ایجاد کرده را از بین ببریم.

بیضاوی اذعان کرد: در شرایط فعلی فوری ترین و مهم ترین امر برای شیعه و سنی و جهان اسلام، تشکیل یک امت واحده اسلامی متناسب با الگوی قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر تقریب مذاهب اسلامی، تشکیل امت واحده اسلامی و اتحاد میان مسلمانان تاکیدهای اساسی و جدی داشته و دارند.
 
https://taghribnews.com/vdcft1d0xw6dcja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی