تاریخ انتشار۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 269056

اهانت بیش از 100 صهیونیست به مسجد الاقصی/زخمی شدن 100 فلسطینی در درگیری با صهیونیستها

ده ها شهرک نشین صهیونیست، صبح امروز چهارشنبه تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.
اهانت بیش از 100 صهیونیست به مسجد الاقصی/زخمی شدن 100 فلسطینی در درگیری با صهیونیستها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، 103 شهرک نشین صهیونیست از ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده اند.

شهرک نشینان صهیونیست به طور روزمره اقدام به تعرض به مسجد الاقصی می کنند و در کنار آن نظامیان رژیم صهیونیستی نیز هر روز جنایت های تازه ای را علیه ساکنان قدس مرتکب می شوند.

از سوی دیگر، دایره ارتباط مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین از زخمی شدن 100 فلسطینی در جریان درگیری ها با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که این درگیری ها در پی حمله عناصر صهیونیستی به تظاهرات حمایت از اعتصاب غذای "آزادی و کرامت" اسرای فلسطینی روی داد که وارد سی و هشتمین روز اعتصاب غذای خود شده اند.

دایره ارتباط مدنی فلسطین خاطر نشان کرد که در این درگیری ها یک نوجوان 15 ساله فلسطینی در شمال شرق بیت لحم نیز به شهادت رسیده بود؛ رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که وی سعی در اجرای عملیات مقاومتی با استفاده از سلاح سرد را داشته است که نظامیان صهیونیست به سمت وی تیراندازی کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین هم به نوبه خود تأکید کرد که تیم های امداد و نجات این سازمان به 100 مجروح این درگیری ها در سراسر کرانه باختری کمک های اولیه ارائه کرده است.
 
https://taghribnews.com/vdcft1d0vw6dvxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی