تاریخ انتشار۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۵
کد مطلب : 220031
امام جمعه نجف اشرف:

الازهر مسلمانان را برای مواجهه با خطر رژیم صهیونیستی و تندروی بسیج کند

امام جمعه نجف اشرف از لغو مسابقه ضد تشیع از سوی الازهر در مصر استقبال کرد و ادامه داد: الازهر بین فشار وهابیت و دعوت به تعقل و اعتدال که آن را در پیش گرفته است، قرار دارد.
الازهر مسلمانان را برای مواجهه با خطر رژیم صهیونیستی و تندروی بسیج کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد،  تأکید کرد: الازهر باید به شیوه اعتدال ادامه داده و به جای اینکه افکار عمومی را علیه تشیع سوق دهد، مسلمانان را برای مواجهه با خطر تروریسم، رژیم صهیونیستی و تندروی بسیج کند.
 
وی از پیشرفت نیروهای رزمنده عراقی در جنگ با تروریست ها ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: قشرهای مختلف نیروهای امنیتی در حال آزادسازی مناطق و روستاهای رمادی است. پیروزی ما در این جنگ به دلیل بُعد معنوی و ارتباط با خداوند صورت می گیرد.
 
امام جمعه نجف همچنین نسبت به ادامه بحران مالی در عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: بحران مالی یک حقیقت در عراق و سایر کشورهاست. عراق با حمایت از بخش خصوصی و بخش کشاورزی و صنعت می تواند بر بحران مالی فائق آید.
 
 وی افزود: گشودن دروازه سرمایه گذاری که هم اکنون در عراق به دلیل قرار دادن شرایط و قیدها وجود ندارد، می تواند راه حلی برای پایان بحران مالی باشد و دولت باید فرصت را برای سرمایه گذاری و گسترش بخش کشاورزی و صنعت فراهم سازد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfmxd0yw6d0xa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی