تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 235332

فتوای خاخام های صهیونیست برای مسموم کردن آب شرب فلسطینی ها

خاخام های تندروی صهیونیست با صدور فتوایی از شهرک نشینان خواستند به منظور کوچاندن فلسطینی ها از روستاها آب آشامیدنی آنها را مسموم کنند.
فتوای خاخام های صهیونیست برای مسموم کردن آب شرب فلسطینی ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از فلسطین الیوم، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه ای با هشدار دردباره فتوای خطرناک صهیونیستها در مسموم کردن آب شرب فلسطینیان، هدف از این اقدام را کوچاندن اجباری فلسطینیان از شهرک ها و اراضی تحت اشغال صهیونیست ها دانست.
 
دفتر ملی دفاع از زمین و مقاومت در برابر شهرک سازی نیز نسبت به پیامدها و خطرات این فتوای صهیونیستی هشدار داد و در گزارشی اعلام کرد که هدف از فتوای خاخام های صهیونیست برای مسموم کردن آب شرب فلسطینی ها، مجبور کردن ساکنان محلی به ترک روستاها و مناطق خود است تا به این ترتیب شهرک نشینان بر اراضی و زمین های آنها سیطره یابند.
 
بنا بر اعلام این دفتر «شلومو ملمید» رئیس شورای موسوم به «شورای خاخام های شهرک های صهیونیستی» فتوایی را صادر کرده است که شهرک نشینان صهیونیست را مجاز می کند تا آب آشامیدنی روستاها و مناطق فلسطینی در تمام کرانه باختری اشغالی را مسموم کنند.
 
دفتر ملی دفاع از زمین و مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارش خود این فتوا را با فتواهای دیگر صهیونیست ها که سرقت از شهروندان عرب و همچنین سرقت و تخریب محصولات زیتون فلسطینی ها را جایز دانسته و موجب حوادث زیادی شده بود، مشابه دانسته است.
 
این دفتر همچنین نسبت به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای حمایت مالی جدید از شهرک های صهیونیستی به مبلغ 74 میلیون شیکل که قرار است در نشست امروز به بهانه های مختلف از جمله اوضاع امنیتی صورت گیرد، هشدار داد.
 
بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از 230 شهرک که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمین‌های فلسطینی از جمله در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است، سکنی گزیده‌اند.
 
همه شهرک‌های صهیونیست نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و رژیم صهیونیستی به درخواست های مطرح شده مبنی بر توقف گسترش شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطینی بی اعتنایی می کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfmtd00w6dmma.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی