تاریخ انتشار۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 174538
شیخ عیسی قاسم:

مردم بحرین به هیچ وجه از حقوق مشروع خود برخوردار نیستند

آیت الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: حکومت آل‎خلیفه در حالی مدعی دموکراسی است که مردم این کشور به هیچ وجه از حقوق مشروع خود برخوردار نیستند.
مردم بحرین به هیچ وجه از حقوق مشروع خود برخوردار نیستند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، آیت الله "شیخ عیسی قاسم" در خطبه‎های نماز جمعه این هفته منامه که در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز برگزار شد، اظهار داشت: رژیم آل‎خلیفه با درپیش گرفتن سیاست‎های دوگانه به جنایت در بحرین می‎پردازد این نوع سیاست نشان دهنده عدم وجود دموکراسی در این کشور است.

وی شرکت در انتخابات را به معنای تایید جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه خواند و گفت: خانواده‎های شهدا و بازداشت شدگان هیچ‎گاه در انتخابات شرکت نمی‎کنند. آنان چگونه می‎توانند با شرکت در انتخابات مهر تایید بر شکنجه برادران و فرزندانشان بزنند.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه دموکراسی مورد ادعای رژیم آل‎خلیفه در دنیا بسیار کم نظیر است، اظهار داشت: حکومت آل‎خلیفه در حالی مدعی دموکراسی است که مردم این کشور به هیچ وجه از حقوق مشروع خود برخوردار نیستند.

وی خطاب به رژیم آل‎خلیفه گفت: دعوت مردگان برای شرکت در انتخابات عملی نیکو است زیرا آنان برای شرکت در انتخابات از زنده‎ها مستحق‎تر هستند، رژیم آل‎خلیفه دست به دامن زندانیان شده است تا آمار مشارکت در انتخابات را بالا ببرد.
https://taghribnews.com/vdcfmjdycw6deta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی