تاریخ انتشار۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 218034

تیراندازی به حسینیه شیعیان در بحرین / کرباباد بحرین منطقه بسته نظامی اعلام شد

یکی از حسینیه‌های شیعیان در جزیره «ستره» هدف تیراندازی افراد ناشناس قرارگرفت. گذرگاههای ورودی به منطقه مسکونی 'کرباباد' نیز با بلوک سیمانی و سیم خاردار بسته شد.
تیراندازی به حسینیه شیعیان در بحرین / کرباباد بحرین منطقه بسته نظامی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مقامات امنیتی بحرین با الگو برداری از رژیم صهیونیستی گذرگاههای ورودی به منطقه مسکونی 'کرباباد' را با بلوک سیمانی و سیم خاردار بستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، عوامل امنیتی آل خلیفه همچنین با دیوارهای آهنی این منطقه را از سایر مناطق بحرین جداکردند و مانع رسیدن اهالی منطقه به دیگر خیابانها شدند.
 
اهالی این منطقه همواره با برپایی راهپیمایی و اعتراضات عمومی خواستار دستیابی به آزادی ، دمکراسی و عدالت اجتماعی هستند. این اقدام رژیم بحرین علیه ساکنان کرباباد همزمان با سالروز شعله ور شدن آتش انقلاب ملت بحرین در سال 2011 انجام شد.

خبر دیگر به نقل از  «مرآة البحرین»، حاکیست سرنشینیان یک خودرو سیاه شبیه خودرو نیروهای امنیتی آل خلیفه بامداد امروز ساختمان و پنجره‌های حسینیه شیعیان روستای وادیان در ستره را هدف تیراندازی قراردادند. در این اقدام تروریستی ساختمان و پنجره‌های حسینیه آسیب دید.
 
کمیته رسانه ای 'جوانان منطقه الدیر بحرین' هم اعلام کرد: از سرنوشت محمد فیصل جوان بحرینی که چهار روز پیش در یکی از مراکز ایست - بازرسی ربوده شد، خبری در دست نیست. محمد فیصل جمعه گذشته به مقر تحقیقات جنایی رژیم آل خلیفه منتقل شده بود.
عفو بین الملل چندی پیش با صدور بیانیه ای فاش کرد: فعالان سیاسی بازداشت شده در اداره بازجویی جنایی شکنجه می شوند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcfmcd0jw6dyxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی