تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸
کد مطلب : 248338
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله در سوریه با مستکبران جهان مقابله می کند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر ادامه راه مقاومت در سوریه اظهار داشت: حزب الله در سوریه با مستکبران جهان مواجه است.
حزب الله در سوریه با مستکبران جهان مقابله می کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العهد، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله اظهار داشت: حزب الله امروز با هم پیمانان خود در سوریه توانست با مستکبران جهان رو به رو شود و از سقوط سوریه حامی مقاومت، به نفع سوریه تحت حمایت اسرائیل که دشمن خواستار آن است جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: تاوان هر چه باشد ادامه خواهیم داد و تا زمانیکه باید با تکفیری ها مقابله کنیم سوریه را ترک نخواهیم کرد و به آنها اجازه نخواهیم داد تا اهداف خود را محقق سازند چون ما جوانان و خانواده هایی داریم که بر حمایت و پیروزی و تحقق اهداف مقاومت و طرح های آن مصمم هستند.

معاون دبیرکل حزب الله  افزود: ما می دانیم که حل بحران سوریه با تاخیر بوده و چه بسا خیلی در این زمینه تاخیر صورت گرفته است، اگر برخی به امید درماندگی ما هستند (بدانند که) ما مردمانی خستگی ناپذیریم و اگر برخی به فداکاری های بزرگ امیدوارند ما جانفشانی می کنیم چون هر قدر که فداکاری ها بیشتر شود، مقاومت نیز افزایش می یابد، از این رو، به خداوند عالی مرتبه امید داریم تا این روند با همین انگیزه ادامه یابد و اگر خدا بخواهد به نفع اسلام پیروز خواهیم شد.
 
https://taghribnews.com/vdcfmcd0cw6djma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی