تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 156745

مردم فلسطین به خاطرتحریم های رژیم صهیونیستی با فاجعه انسانی شدید روبروهستند

کمیته مردمی مقابله با تحریم های رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه مردم فلسطینی در نتیجه تحریم های اسرائیل با فاجعه انسانی شدید روبروهستند، اظهار داشت: مخالفت اسرائیل با ورود مصالح ساختمانی از جمله سیمان به نوار غزه به تعطیلی هزاران نفر و نیز توقف طرحهای عمرانی در این منطقه منجر شده است .
مردم فلسطین به خاطرتحریم های رژیم صهیونیستی با فاجعه انسانی شدید روبروهستند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، کمیته مردمی مقابله با تحریم های رژیم صهیونیستی در نوار غزه روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: ۲۵۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی در نوار غزه در نتیجه تحریم های ظالمانه تل آویو به طور کامل تعطیل و یا نیمه فعال هستند .

این کمیته افزود: اجرای تحریم های ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان که از اواسط سال ۲۰۰۷ آغاز شد ، خسارات زیادی بر بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی، تجاری، عمرانی و دیگر بخش ها در نوار غزه وارد کرده است .

این کمیته تأکید کرد: با تحریم های رژیم صهیونیستی، بسته شدن گذرگاه های مرزی و جلوگیری از ورود مواد خام به غزه و صادرات از منطقه، سبب شده است بسیاری از کارگاه ها و واحد های تولیدی در غزه تعطیل و یا نیمه فعال شوند .

کمیته مبارزه با تحریم ها اعلام کرد مخالفت تل آویو با ورود مواد خام به غزه چرخه اقتصادی این منطقه را متوقف و هزاران کارگر و مهندس را در بخش های تولیدی و صنعتی بیکار کرده است .

مخالفت اسرائیل با ورود مصالح ساختمانی از جمله سیمان به نوار غزه به تعطیلی هزاران نفر و نیز توقف طرحهای عمرانی در این منطقه منجر شده است .

این کمیته فلسطینی در ادامه از جامعه بین المللی و کشورهای عربی و اسلامی خواست اقدام
عملی برای نجات مردم فلسطین و شرایط اقتصادی بسیار دشوار آنان در غزه انجام دهند .
https://taghribnews.com/vdcfjvdytw6dtea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی