تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 167446

امير عبداللهيان با دبير كل سازمان همكاريهاي اسلامي دیدار کرد

حسين امير عبداللهيان و دبير كل سازمان همكاريهاي اسلامي پيرامون مسائل جهان اسلام، از جمله خطر تشديد افراط گرايي و حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي به مردم بي دفاع غزه بحث و گفتگو کردند.
امير عبداللهيان با دبير كل سازمان همكاريهاي اسلامي دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه، حسين امير عبداللهيان معاون عربي و افريقاي وزارت امور خارجه كه به عربستان سعودي سفر نموده است در جده با دكتر اياد امين مدني دبير كل سازمان همكاريهاي اسلامي ديدار و گفتگو نمود .

در اين ديدار پيرامون مسائل جهان اسلام و تهديدات و چالشهايي كه امت اسلامي در حال حاضر با آن روبرو است از جمله خطر تشديد افراط گرايي و حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي به مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين در غزه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

اياد مدني از مشاركت فعال جمهوري اسلامي ايران در تلاشهاي سازمان همكاريهاي اسلامي براي رايزني براي حل مشكلات جهان اسلام تشكر و قدر داني نمود.

طرفين بر ضرورت حفظ وحدت بين مسلمانان براي مقابله با تفرقه افكني و ارتباط مستمر و ادامه رايزني هاي فيمابين براي خنثي نمودن توطئه هاي دشمنان عليه جهان اسلام تاكيد نمودند.

در اين ديدار صادقي سفير جمهوري اسلامي ايران در عربستان، دهقاني نماينده دائم و سفير كشورمان نزد سازمان همكاريهاي اسلامي و سرپرست سركنسولگري ايران در جده و عمراني رئيس اداره خليج فارس نيز حضور داشتند.
https://taghribnews.com/vdcfjedyvw6dvja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی