تاریخ انتشار۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 207540

استقرار یگان های ویژه صهیونیستی در مسجد الاقصی/مسدود شدن گذرگاه‎های غزه/آماده باش نیروهای گردان الاقصی

یگان های ویژه پلیس رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات بامداد امروز دوشنبه در مسجد الاقصی مستقر شده اند. رژیم صهیونیستی بار دیگر دو گذرگاه‎ کرم ابوسالم و گذرگاه بیت حانون را مسدود کرد.
استقرار یگان های ویژه صهیونیستی در مسجد الاقصی/مسدود شدن گذرگاه‎های غزه/آماده باش نیروهای گردان الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقرب(تنا)،هدف از این اقدام، زمینه سازی برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به داخل این مکان مقدس است.

اشغالگران صهیونیست، همچنان مسجد الاقصی را به محاصره کامل خود درآورده اند و مانع از ورود فلسطینیان زیر 50 سال به داخل این مکان مقدس می شوند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که گروهک های تندروی یهودی از صهیونیست ها می خواهند تا همواره وارد این مکان مقدس شوند و آیین های تلمودی در آن انجام دهند.  

خبر دیگر اینکه، صبح امروز دو گذرگاه کرم "ابوسالم" در جنوب شرق نوار غزه و "بیت حانون" در شمال این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی مسدود شد.
این در حالی است که در شرایط فعلی گذرگاه رفح نیز  از سوی مقامات مصری مسدود شده است و در شرایط کنونی این منطقه هیچ ارتباطی با خارج ندارد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که گردان "شهدای الاقصی" شاخه نظامی جنبش فتح، با هشدار به رژیم صهیونیستی، در بیانیه ای، تمامی نیروهای خود در کرانه باختری و نوار غزه را به آماده باش فراخواند و از آنان خواست با تمامی امکاناتی که در اختیار دارند، در هر منطقه ای از فلسطین علیه نظامیان اشغالگر بایستند.

گردان الاقصی از عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی که دو خاخام صهیونیست عضو ارتش اسرائیل را کشت و سه شهرک نشین را نیز مجروح کرد، قدردانی و با تقدیر از مقام شهید "مهند شفیق حلبی" مجری این عملیات، اقدام او را واکنش طبیعی به جنایات هر روزه اشغالگران قلمداد کرد.
https://taghribnews.com/vdcfjed0xw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی