تاریخ انتشار۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 207379

مسجدالاقصی در محاصره کامل صهیونیستها/عملیات شهادت طلبانه درقدس/حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک عضو حماس

نظامیان صهیونیست از نخستین ساعات بامداد امروز مسجدالاقصی را به محاصره کامل درآورده اند.جنبش جهاد اسلامی مسئولیت عملیات شهادت طلبانه مهند حلبی جوان فلسطینی را بر عهده گرفت. دراین عملیات دوخاخام صهیونیست کشته و سه صهیونیست زخمی شدند.
مسجدالاقصی در محاصره کامل صهیونیستها/عملیات شهادت طلبانه درقدس/حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک عضو حماس

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، درپی عملیات دیروز یک جوان فلسطینی در منطقه قدیمی قدس نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از دیشب با محاصره مسجدالاقصی، دروازه های آن را به روی فلسطینیان بستند.

به دنبال این اقدام صهیونیستها، جوانان فلسطینی نمازصبح را در نزدیکی این دروازه ها اقامه کردند.
گروهک های تندروی اسرائیلی هم دیشب از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی، خواهان ورود گسترده یهودیان به مسجد الاقصی شدند. بگفته شاهدان ارتش اسرائیل شهر قدس را به یک پادگان نظامی مبدل کرده و دهها پست بازرسی در آن ایجاد کرده است.

مهند شفیق حلبی جوان 19 ساله اهل رام الله دیشب با سلاح سرد به یک صهیونیست شهرک نشین در محله واد (بخش قدیمی شهر قدس) حمله و این صهیونیست زخمی را خلع سلاح کرد و با همان سلاح شماری از شهرک نشینان را به گلوله بست.
در این تیراندازی دو خاخام صهیونیست عضو ارتش اسرائیل کشته و سه شهرک نشین زخمی شدند و مهند نیز با آتش نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گفته شاهدان پس از این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی حملات گسترده ای را علیه ساکنان قدس صورت دادند و درب و شیشه های بسیاری از مغازه های فلسطینیان در این منطقه را شکستند.
شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی هم راهی محل حادثه شدند و با بستن همه راههای منتهی به آن تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

جنبش جهاد اسلامی امروز یکشنبه دربیانیه ای مسئولیت عملیات قدس را برعهده گرفت و از آغاز انتفاضه خبرداد.
در این بیانیه آمده است که "مهند حلبی" یکی از اعضای انجمن اسلامی (شاخه دانشجویی جنبش جهاد اسلامی) بود و  این عملیات در واکنش به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین اجرا شد.

اشغالگران صهیونیست بامداد امروز هم یک جوان فلسطینی به نام "فادی علوان" را نزدیک "باب العامود" شهر قدس
به رگبار بستند و او را با 9 گلوله به شهادت رساندند. دشمن صهیونیستی مدعی است که فادی، قصد داشته با چاقو یک شهرک نشین صهیونیست 15 ساله را از پای درآورد.

خبردیگر اینکه شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به اردوگاه جنین حمله و منزل "قیس سعدی" از اعضای جنبش مقاومت اسلامی "حماس" را با موشک تخریب کردند. درپی این تجاوز مبارزان فلسطینی نیز با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

 
https://taghribnews.com/vdcfeed01w6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی