تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 239275

رهبران جهان اسلام برای حل بحران ها باید چاره اندیشی کنند

تنا
رهبران کشورهای اسلامی باید ارتباط مستمری با یکدیگر جهت حل مشکلات داشته باشند و با کنار گذاشتن اختلافات، حقیقت اسلام را به جهانیان نشان دهند.
رهبران جهان اسلام برای حل بحران ها باید چاره اندیشی کنند
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم نشست رهبران جهان اسلام برای حل مشکلات کشورهای اسلامی به ویژه بحرین و یمن تأکید کرد. آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان در دیدار لقمان حکیم سیف وزیر امور مذهبی اندونزی بر لزوم حل مشکل فلسطین تأکید کرد و گفت: حل مساله فلسطین به معنای حل بحران های مختلف در منطقه است، بنابراین باید در راستای بازگشت آوارگان فلسطینی و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس شریف تلاش کنیم.به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره،وی افزود: رهبران کشورهای اسلامی باید ارتباط مستمری با یکدیگر جهت حل مشکلات داشته باشند و با کنار گذاشتن اختلافات، حقیقت اسلام را به جهانیان نشان دهند.
 این عالم لبنانی، دولت اندونزی را به برگزاری اجتماع رهبران جهان اسلام فراخواند و تصریح کرد: رهبران جهان اسلام باید برای بحران یمن و بحرین چاره ای اندیشیده و به یاری ملت فلسطین بپردازند. ایستادگی در برابر تروریسم تکفیری و صهیونیستی بر اساس روحیه تروریسم و تکفیر ستیزی اسلام نیز ضروری است.
https://taghribnews.com/vdcfe1d0tw6dm0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی