تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 209674

تسلط ارتش سوريه بر دو منطقه در حلب و قنيطره/هلاکت فرمانده ارشد جبهه النصره

نیروهای ارتش و مسلح در منطقه حلب با همکاری گروه های دفاع مردمی توانستند، پشرفتهای قابل ملاحظه ای به دست آورند و تعداد زیادی از تروریستها را به هلاکت برسانند.
تسلط ارتش سوريه بر دو منطقه در حلب و قنيطره/هلاکت فرمانده ارشد جبهه النصره
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یگان های ارتش سوریه در منطقه "حلب" با تسلط کامل بر روستای الجبول در منطقه شرقی این شهر، کنترل خود را بر منطقه ضهره الکسار در منطقه شمالی قنیطره تشدید کردند و با همکاری گروه های دفاع مردمی توانستند در جنگ با تروریسم، پیشرفت های تازه ای به دست آورند.

یک منبع نظامی اعلام کرد: یگانی از ارتش موفق به انهدام آخرین موضع گروه تکفیری داعش در روستای الجبول شد و خسارتها و تلفات سنگینی به تروریستها وارد کرد.

همچنین عملیات ارتش در مناطق جنوبی و شرقی نیز به انهدام مواضع اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش و گروه تروریستی جبهه النصره از جمله در اطراف فرودگاه النیرب ، شربع و رسم الغزال منجر شد.

خبر دیگر اینکه، رسانه های روسی از کشته شدن "ابوسلیمان المصری" یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره در عملیات ارتش سوریه نزدیک شهر حلب خبر دادند.

روزنامه "ایزوستیا" گزارش داد: ابو سلیمان المصری افزون بر ایفای نقش مهم در فرماندهی نظامی و عملیات تروریستی گروه جبهه النصره وابسته به القاعده، به عنوان قاضی شرع و مسئول امور تبلیغاتی این گروه فعالیت داشته است.

بنا به گزارش این روزنامه، تروریست کشته شده، شهروند اسیوط مصر از سال 2012 پس از چندین سال عملیات تروریستی به سوریه آمد و توانست با اقدام های خود به سرعت به بالاترین رده های گروه تروریستی جبهه النصره برسد.

از هفتم مهرماه که روسیه و سوریه عملیات نطامی سرکوب تروریست ها را آغاز کرده اند، ده ها تروریست کشته و 819 پایگاه تروریستی نیز در بمباران هوایی جنگنده های روسی نابوده شده است.
https://taghribnews.com/vdcfe1d0jw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی