تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 171883
آیت الله اراکی در نشست هیئت تاسیسی اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

اتحادیه علمای مقاومت باید با توطئه ها و دسیسه های استکبار مقابله کند/مسئولیت بزرگ علما و فرهیختگان برای برقراری وحدت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: اتحادیه علمای مقاومت متعلق به گروهی خاص نیست و درهای آن بر روی همه علما و متفکران و کسانی که به مقاومت ، مسجد الاقصی ، قدس و ارزش های اسلامی و انسانی اهتمام دارند، بازاست.
اتحادیه علمای مقاومت باید با توطئه ها و دسیسه های استکبار مقابله کند/مسئولیت بزرگ علما و فرهیختگان برای برقراری وحدت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محسن اراکی" روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نشست هیئت تاسیسی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت گفت: این اتحادیه تلاش می کند تا فلش قطب نمای جهان اسلام همواره بر روی رژیم صهیونیستی دشمن اصلی متمرکز باشد.

وی با ستایش ازموفقیت های مقاومت لبنان و فلسطین در رویارویی با دشمن صهیونیستی، گفت که این موفقیت ها زمینه شکست های پی در پی دشمن صهیونیستی و پیروزی های امت اسلامی را مهیا کرد.

آیت الله اراکی اظهارداشت که امروز مقاومت با عزمی راسخ به قدرتی بزرگ تبدیل شده و قادر است علاوه بر خلق پیروزی های مستمر، همه توطئه ها و تجاوزهای صهیونیست ها ودیگر دشمنان امت اسلامی را درهم بشکند و آنها را ناکام بسازد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت نور امید را در قلوب مومنان برای آزادسازی سرزمین فلسطین و مسجد الاقصی نخستین قبلگاه مسلمانان و بازگشت ملت مظلوم فلسطین به وطن خود تابانده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تفرقه و فتنه ها بزودی از کشورهای اسلامی رخت بربندد و بار دیگر الفت و وحدت جای آن را بگیرد و این دوره سخت و خطرناک پایان یابد.

آیت الله اراکی به نقش و مسئولیت بزرگ علما و فرهیختگان برای برقراری وحدت و الفت میان مسلمانان و مسلمانان و دیگر ادیان الهی اشاره کرد و اظهارداشت: ما باور داریم که آینده امت اسلامی توام با وحدت و الفت است و اسلام ناب محمدی پیروز خواهد شد و مومنان سرافراز خواهند بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی باردیگر به نقش اتحادیه علمای مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این دشمن درصدد است میان مسلمانان تفرقه و جدایی بیاندازد و سرزمین های ما را از بیش از ۶۰ سال قبل تاکنون اشغال کرده و خون انسان های بی گناه بویژه زنان و کودکان را به زمین ریخته است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد است بر مقدرات ملت ها سیطره یابد و همه ارزش ها را از بین ببرد، تاکید کرد: اتحادیه علمای مقاومت باید با این توطئه ها و دسیسه ها مقابله کند.

نشست هیات تاسیسی اتحادیه علمای مقاومت به ریاست آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح روز سه شنبه در بیروت آغاز شد.
https://taghribnews.com/vdcfcydymw6deca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی