تاریخ انتشار۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 201384

انتقاد خطیب مسجدالاقصی از ممنوعیت پخش اذان در مسجد ابراهیمی

خطیب مسجدالاقصی اقدام رژیم صهیونیستی در ممنوعیت پخش اذن از مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل رامحکوم کرد و آن را نژاد پرستانه خواند.
انتقاد خطیب مسجدالاقصی از ممنوعیت پخش اذان در مسجد ابراهیمی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ عکرمه صبری" ممانعت مقامات رژیم صهیونیستی از پخش اذان در مسجد ابراهیمی شهر "الخلیل" ابراهیمی به‌ بهانه آزاردهنده بودن صدای اذان را اقدامی نژادپرستانه و حرکتی در جهت یهودی ‌سازی این مکان دینی توصیف کرد.

وی با اشاره به ممانعت مکرر صهیونیست‌ها برای  پخش اذان از مسجد ابراهیمی شهر الخلیل، تصریح کرد: این اقدام نقض آشکار آزادی عبادت و حقوق فلسطینیان در انجام مناسک دینی است و متأسفانه اسرائیل مسجد شریف ابراهیمی را کاملا یهودی‌ سازی کرده و بر اتاق اذان این مسجد تسلط یافته و تاکنون چندین ‌بار از بلندشدن صدای اذان از این مسجد جلوگیری کرده است.

شیخ عکرمه با بیان اینکه اینگونه اقدامات فقط مختص مسجد ابراهیمی نیست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی نیز برای ممنوعیت پخش اذان در قدس شریف انجام داده، اما در سیطره بر مقدسات اسلامی قدس و یهودی‌سازی آن‌ها شکست خورده است.

رژیم صهیونیستی همچنین در نظر دارد، مسجد تاریخی ابراهیمی در شهر الخلیل را ساعت 22 امشب تا ساعت 22 پنجشنبه به بهانه برگزاری عید یهودی به روی نمازگزاران مسلمان ببندد و تنها به یهودیان و شهرک ‌نشینان صهیونیست اجازه ورود به این مکان مقدس را بدهد.

 
https://taghribnews.com/vdcfcyd0jw6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی