تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 180388
درجلسه علنی امروز مجلس ؛

حمایت قاطع نمایندگان از نیروی قدس سپاه / بیانیه نمایندگان درباره محکومیت توهین به پیامبر(ص)

دویست و هشت نماینده مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از نیروی قدس سپاه اعلام کردند. در این جلسه بیانیه نمایندگان درباره محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) قرائت شد.
حمایت قاطع نمایندگان از نیروی قدس سپاه / بیانیه نمایندگان درباره محکومیت توهین به پیامبر(ص)
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) دویست و هشت نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

همچنین در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان درباره محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) قرائت شد.

در این بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی این اهانت را رفتاری غیرعقلانی و غیراخلاقی خواندند و با اشاره به اینکه اقلیت‌های دینی در کشور مورد احترام مردم ایران هستند و همزیستی مسالمت‌آمیزی با ملت ایران دارند، توهین به هر یک از ادیان توحیدی را اهانت به همه ادیان توحیدی دانستند .

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به حمایت غربیها از تروریستهای عامل حادثه پاریس تصریح شده است : روشن است که فرانسه در طراحی این واقعه و بهره‌گیری از پیامدهای آن درصدد تقلید از الگوی آمریکا در واقعه نمایش حمله به برج‌های دوقلو است . آنچه که از همه چیز شرم‌آورتر است اصرار مجلس ننگین شارلی ابدو در ادامه اهانت به پیامبر گرامی اسلام و حمایت دولت فرانسه و سران کشورهای غربی از این اقدام ننگ‌آور است .
آنها این اهانت‌ها را تحت عنوان آزادی بیان روا می‌دانند و سخن درباره نفی هولوکاست را ممنوع می‌کنند، اما اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان را جایز می‌دانند.
https://taghribnews.com/vdcfcxdycw6dcma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی