تاریخ انتشار۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 200583
وزیر دفاع انگلیس

تمدید ماموریت نیروی هوایی انگلیس درجنگ با داعش

تنا-لندن
وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرد،تمدید دوباره ماموریت اسکادران هوایی انگلیس در عراق برای ایجاد اطمینان از حفظ قابلیت های لازم درعملیات ،علیه مواضع داعش صورت گرفته است.
تمدید ماموریت نیروی هوایی انگلیس درجنگ با داعش
دولت انگلیس ماموریت جنگنده بمب افکن های خود در عراق را علیه مواضع داعش به مدت یکسال دیگر تمدید کرد .
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن ، مایکل فالون وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرد که دولت متبوعش تصمیم گرفته تا ماموریت جنگنده بمب افکن های موسوم به تورنادو متعلق به نیروی هوایی انگلیس را در عراق تا ماه مارس 2017 تمدید کند.

رسانه های انگلیس امروز گزارش کردند،در پی تصمصم دولت مبنی بر استمرار مبارزه با نیروهای داعش در عراق 12فروند هواپیمای بمب افکن تورنادو متعلق به نیروی هوایی این کشور که در عملیات ائتلاف به رهبری آمریکا علیه داعش در عراق حضور دارند همچنان به ماموریت خود ادامه خواهند داد.

وزیر دفاع بریتانیا درسفر به بغداد اعلام کرد که این تصمیم برای ایجاد اطمینان از حفظ قابلیت های لازم در انجام عملیات ،علیه مواضع داعش صورت گرفته است.
مایکل فالون گفت،هواپیماهای تورنادوی نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا تاکنون با انجام صدها عملیات ،به نیروهای ارتش عراق کمک کرده تا داعش را از مناطق کردنشین و همینطور از مناطقی مانند تکریت به عقب برانند. بنابراین ادامه حضور اسکادران هوایی بریتانیا به ما اجازه خواهد داد تا از کمک به نیروهای عراقی که از طریق زمین با داعش در حال مبارزه هستند اطمینان حاصل کنیم.

 
https://taghribnews.com/vdcfcxd0mw6dxta.igiw.html
مرجع : رسانه های انگلیس- خبرنگار تنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی