تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 196688
سید عمار حکیم:

عملکرد داعش همانند قوم ستمگر یأجوج و مأجوج است

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از عملکرد ظالمانه داعش در این ماه مبارک انتقادکرد و از مردم و مسئولان سرزمینهای اشغال شده خواست به مسئولیتهایشان در قبال آزادی این مناطق متعهد باشند.
عملکرد داعش همانند قوم ستمگر یأجوج و مأجوج است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"سید عمار الحکیم" رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز گذشته در محفلی که به مناسبت ماه رمضان در دفترش برگزار شد گفت: فتوای جهاد کفایی آیت‌الله العظمی سیستانی و اقدامات نیروهای بسیج مردمی، توطئه های داعش را خنثی کرد و مانع از پیشروی آن شد.

وی با محکوم کردن حملات انتحاری داعش در ماه مبارک رمضان و به ویژه در مساجد، تأکید کرد: اینها سنگ دل هستند و دین ایمان ندارند.

وی در ادامه افزود: عملکرد گروه تروریستی داعش، همانند قوم یأجوج و مأجوج است که قومی ظالم بودند و با ورود به هر شهری، به کشتار اهالی و غارت و تخریب بناها می پرداختند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان این که پیروزی بر دشمن نیازمند برنامه‌ ریزی صحیح است، از مردم و مسئولین سرزمینهای اشغال شده خواست به مسئولیتهای خود در قبال آزادی این مناطق متعهد باشند.

سید عمار الحکیم در ادامه با اشاره به فضیلتهای ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصت خوبی برای توبه و طلب آمرزش از خداوند متعال برشمرد.
 
https://taghribnews.com/vdcfcvdycw6d1va.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی