تاریخ انتشار۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 212283

نصب 400 دوربین نظارتی در قدس /تجمع همبستگی با جنبش اسلامی در غزه

پلیس رژیم صهیونیستی، به منظور رصد و کنترل هرگونه تحرک فلسطینیان در قدس اشغالی، اقدام به نصب 400 دوربین نظارتی در این شهر کرده است.
نصب 400 دوربین نظارتی در قدس /تجمع همبستگی با جنبش اسلامی در غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  روزنامه عبری زبان "یدیعوت احرونوت" در گزارشی مدعی شد که یگان "مباط 2000" که یک یگان نظارتی وابسته به پلیس رژیم صهیونیستی است، اخیرا بسیاری از عملیات های فلسطینیان علیه صهیونیست ها را رصد و خنثی کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: این یگان با استفاده از نصب 400 دوربین در مناطق مختلف قدس و بخش قدیمی آن به طور زنده و لحظه به لحظه، تمامی تحرکات فلسطینیان را تحت نظر دارد.

روزنامه مذکور، تصویری از ده ها مانیتور که به طور زنده، تصاویری از بخش های مختلف شهر قدس را پخش می کرد، به نمایش گذاشت و مدعی شد که این دوربین ها محوطه های داخل مسجد الاقصی را پوشش نمی دهد و این مسأله هیچ ارتباطی به توافق اخیر این رژیم با اردن در مورد نصب دوربین های مداربسته در داخل مسجد الاقصی ندارد.

فرمانده پلیس قدس گفت:  یگان مذکور، برای کمک به پلیس صهیونیستی جهت کنترل هرچه بهتر اوضاع امنیتی در شهر قدس تشکیل شده  و اخیرا چندین عملیات ضد صهیونیستی را نیز خنثی کرده است.

خبر دیگر اینکه، صدها نفر از ساکنان باریکه غزه، روز گذشته در تجمعی که به منظور اعلام همبستگی با جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 و رئیس آن "شیخ رائد صلاح"برگزار شده بود، شرکت کردند.

" خالد البطش" یکی از رهبران جهاد اسلامی، در این تجمع که  به دعوت جنبش جهاد اسلامی برگزار شد، گفت: حکم رژیم صهیونیستی علیه جنبش اسلامی و ممنوع کردن فعالیت این جنبش، باطل و غیر قابل قبول و به معنای  مجازات دسته جمعی فلسطینیان است.

بطش اظهار داشت: ملت فلسطین برای فعالیت های خود، نیازی به کسب اجازه از دشمن صهیونیستی ندارند و احکام ظالمانه و باطل این رژیم، هرگز نمی تواند، ملت را از دفاع از مقدسات خود بازدارد.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته، فعالیت جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی را ممنوع و اعلام کرد که این جنبش غیر قانونی است.
https://taghribnews.com/vdcfc0d0mw6dy0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی