تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 190891

حضور پررنگ مجمع تقریب بین مذاهب در نمایشگاه بین المللی کتاب

مجمع تقریب مذاهب اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در سه بخش عمومی، بین الملل و بازار جهانی کتاب حضور دارد.
حضور پررنگ مجمع تقریب بین مذاهب در نمایشگاه بین المللی کتاب

 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "فاروق اميني"کارشناس فرهنگي و رئیس بخش انتشارات و نمایشگاه های مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار تقریب، درخصوص حضور مجمع تقریب مذاهب اسلامی در نمایشگاه امسال گفت: ما طبق روند هرساله در نمایشگاه جاری نیز  در دو بخش عمومی و بین الملل شرکت کرده ایم.

وی افزود: به همت و تلاش حجة الاسلام "صادق گلزاده" معاون فرهنگی پژوهشی مجمع تقریب مذاهب، در نمایشگاه امسال در بخش بازار جهانی کتاب نیز حدود 43 متر غرفه به خود اختصاص داده ایم.

امینی تصریح کرد: در بازار جهانی کتاب که بیشتر نهادها و سازمانهای بین المللی و انجمنهای دوستی کشورهای مختلف حضوردارند، کتابها و محصولات مجمع تقریب بین مذاهب به زبانهای عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی عرضه می شود.

کارشناس فرهنگی مجمع تقریب با اشاره به برگزاری برخی نشست های مربوط به مجمع تقریب در نمایشگاه امسال گفت: غرفه بازار جهانی مجمع بیشتر به مصاحبه و معرفی این نهاد بین المللی اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه عمومی مجمع در راهروی 13شبستان مصلی، غرفه بین المللی آن در سالن 6، بخش ناشران بین المللی و غرفه بازار جهانی در نیم طبقه اول شبستان مصلی قرار دارد.

امینی افزود: غرفه های مجمع تقریب تقریب مذاهب در نمایشگاه امسال، چندین کتاب جدید ارائه می دهند که جدیدترین آن "الإعتکاف عند المذاهب الإسلامیة" است.

وی در مورد پیش بینی بازدید مردمی از غرفه کتابهای مجمع تقریب گفت: با توجه به جریانهای تکفیری تروریستی موجود در منطقه، به نظر می رسد که کتابهای مجمع تقریب با استقبال مردمی خوبی روبرو شود.

کارشناس فرهنگی مجمع تقریب در توضیح این مطلب افزود: اکثر موضوعات کتابهای این مجمع،  وحدت اسلامی، بیداری اسلامی و مشترکات مسلمانان در موضوعات مختلف است و به همین دلیل تا حدی پاسخگوی سؤالات مردمی در مورد جریانهای جاری منطقه است.
https://taghribnews.com/vdcf1xdyyw6d1ca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی