تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 33019

همایش بین المللی "حقوق جوانان در جامعه اسلامی" برگزار می شود

همایش بین المللی "حقوق جوانان در جامعه اسلامی اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود.
همایش بین المللی "حقوق جوانان در جامعه اسلامی" برگزار می شود
به گزارش تقریب"تنا"،
"محمد علی کنگرانی فراهانی" مدیر اجرایی همایش بین المللی "حقوق جوانان در جامعه اسلامی" در گفت و گو با تقریب با اعلام این مطلب که این همایش با هدف بررسي ابعاد و مسائل حقوقي جوانان در جامعه اسلامي برگزار می شود ،مبانی نظری و مفهومی حقوق جوانان در جامعه اسلامی، مسائل حقوقی جوانان در جامعه اسلامی، ابعاد حقوقی مشكلات جوانان در جامعه اسلامی را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب که تا کنون حدود ۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است تصریح کرد: علاقمندان تا اول بهمن ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی همچنین افزود: به منظور استفاده از همه نظرات و مشارکت همگانی در ارائه مقالات، هیچ شرطی مبنی بر لزوم داشتن مدرک تحصیلی خاصی قرار داده نشده است و هر کسی که مقاله وی دارای ارزش علمی باشد می تواند در این همایش شرکت کند البته بیشتر مقالاتی که تا کنون به دست ما رسیده مربوط به دانشجویان مرحله دکترا به بالا است. 

وی همچنین فراخوان مقالات این همایش از طریق مکاتبه با دانشگاه های بین المللی نیز صورت گرفته است و پژوهشگران خارج از کشور نیز می توانند در این همایش شرکت کنند.

فراهانی در ارتباط با نحوه انتخاب مقالات برتر گفت: مقالاتی که امتیاز ۸۰۰ از ۱۰۰۰ را دریافت کنند جزو مقالات برتر به شمار رفته و از آنها تجلیل به عمل می آید.

وی همچنین با بیان این مطلب که این مقالات توسط جمعی از اساتید شورای علمی همایش و اساتید موسسات مربوط به امور جوانان داوری می شود تاکید کرد: در پایان این همایش سعی می شود از مجموعه مقالات مطرح شده، جمع بندی صورت گیرد تا بتوان از طریق آن خلاهای مربوط به امور جوانان را تشخیص داده و راه کارهای عملی برای از بین بردن این خلاها پیشنهاد کرد.

گفتنی است: اين همايش در اسفند ۱۳۸۹ در محل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان و پژوهشگران مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر حول موضوع همايش به سايت همايش به آدرس www.caaj.ir مراجعه كنند.

همچنین تلفن‌هاي ۸۸۰۸۳۷۹۴-۸۸۵۷۵۰۲۶-۰۲۱ و نيز پست الكترونيك به آدرس hoghough@caaj.ir جهت تماس با دبيرخانه همايش آماده پاسخگويي به محققين و پژوهشگران است.

https://taghribnews.com/vdcf1xdm.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی