تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۲
کد مطلب : 166898
امام جمعه سنندج:

دشمنان هویت اسلامیمان را مورد هجمه قرار داده‌ اند/معیارها و آموزه های اسلامی در جامعه ترویج یابد

امام جمعه سننندج نسبت به ترویج منکرات و شرب خمر در جامعه هشدار داد و گفت: دشمنان با تمام توان برای دورکردن مسلمانان از هویت اسلامیشان تلاش می ‌کنند و باید در این خصوص دقت بیشتری داشته باشیم.
دشمنان هویت اسلامیمان را مورد هجمه قرار داده‌ اند/معیارها و آموزه های اسلامی در جامعه ترویج یابد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: دور کردن مسلمانان از هویت دینی و اسلامیشان راه را برای توطئه افکنی دشمنان همواره می کند.

وی افزود: دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند که مسلمانان را از هویت اسلامیشان دور سازند و در این مسیر نیز از سلاحی خطرناک نظیر خدشه‌دار کردن سلامت جسمی و روانی مسلمانان استفاده می‌کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: متأسفانه طی سال‌ های اخیر شاهد گرایش بسیاری از جوانان به مصرف مشروبات الکلی در جامعه هستیم که این امر صدمات بسیاری را به دنبال داشته است و زمینه ساز ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی بوده است.

ماموستا خدایی افزود: شرب خمر و مصرف هرگونه ماده اعتیاد آور و مسکرات از دیدگاه اسلام حرام بوده و باید مسلمانان از آن پرهیز کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی در جامعه از جمله اموری است که باید مدنظر همه مسلمانان باشد.

ماموستا خدایی خواستار احساس مسئولیت همگانی و تلاش مسئولان و متولیان امر برای مقابله نظام‌ مند با مبحث مصرف مشروبات الکلی و ترویج منکرات در این حوزه شد.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به وحدت و انسجام مثال زدنی در بین اقوام و مذاهب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلاتی که بر جوامع اسلامی وارد می شود از عدم اتحاد و انسجام آنان نشأت می گیرد.

 امام جمعه سنندج همچنین از تلاش‌ ها و خدمات مسئولان دستگاه‌ ها و نهادهای دولتی برای رفع دغدغه‌ های مردم کردستان تقدیر کرد و خواستار تقویت و گسترش دامنه این خدمات شد.
https://taghribnews.com/vdcf1vdycw6dvca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی